Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2010 07:37 - ОСОБЕНА ЖЕСТОКОСТ
Автор: 0rth0d0x Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19067 Коментари: 40 Гласове:
36

Последна промяна: 27.03.2010 18:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Тагове:   жестокост,   Особена,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Добро утро, приятелю!
27.03.2010 07:50
Твоят постинг ме накара да се замисля. Благодаря ти!
цитирай
2. 0rth0d0x - Благодаря ти и аз за коментара, приятелю!
27.03.2010 07:57
valben написа:
Твоят постинг ме накара да се замисля. Благодаря ти!

Добро да е утрото, въпреки всичко :)
цитирай
3. divna8 - От жестокостта към животните...
27.03.2010 08:03
до жестокостта към хората е една... стъпка, а не крачка!!! Животните нападат, ако са заплашени или гладни. Озверено домашно животно - отразява състоянието на собственика си. Нищо не оправдава подобен акт, както не е оправдано и възпитание в жестокост - дори на животно...
Благодаря ти за ясно изразената позиция: обществото ни има остра необходимост от осъзнати и добри ЧОВЕЦИ ! Като теб... Дай Боже - все повече...
С уважение и усмивка :) Дима/ divna8
цитирай
4. 0rth0d0x - Сигурен съм, че има много по-осъзнати и добри от мен
27.03.2010 08:06
divna8 написа:
до жестокостта към хората е една... стъпка, а не крачка!!! Животните нападат, ако са заплашени или гладни. Озверено домашно животно - отразява състоянието на собственика си. Нищо не оправдава подобен акт, както не е оправдано и възпитание в жестокост - дори на животно...
Благодаря ти за ясно изразената позиция: обществото ни има остра необходимост от осъзнати и добри ЧОВЕЦИ ! Като теб... Дай Боже - все повече...
С уважение и усмивка :) Дима/ divna8


За съжаление обаче, се размиват в масата около тях.
Сещам се за един цитат от Светото писание:
Има един силен пример в Стария Завет, когато се проявила Божията воля в света. Това се случило още във времето на Авраама. При него дошли двама ангели, изпратени от небето, да решат присъдата над градовете Содом и Гомор. Те искали да проверят вярно ли е това, което се говори за тях, и да решат трябва ли да съществуват, или да се заличат от лицето на Земята. Авраам се разговарял с Господа и казал: “Господи, ако има 50 души праведни, ще пощадиш ли тия градове?” – “Ще ги пощадя.” – “Ако са 40?” – “Ще ги пощадя.” – “Ако са 30?” – “Пак ще ги пощадя”. Най-после Авраам казал: “Ако са 10, Господи, ще ги пощадиш ли?” – “Ще ги пощадя.” Обаче се оказало, че там нямало и 10 души праведни, поради което Божественият огън слязъл от небето и изгорил тези градове.

Благодаря ти за коментара, divna8!!!
Хубав уикенд!!!
цитирай
5. lado - Здравей, приятелю! Изродщина. . ...
27.03.2010 08:13
Здравей, приятелю!
Изродщина...
Дето си написъл "тук" ли е линка за видеото?
Не смея да го натисна, и не искам!
Стига ми,че ти си го видял.
Ето - заради такива изроди като кучеубиеца, на човешкия род ни излезе лошо име..
Всъщност исках да те разведря, а ще допълня, че не само с представители на животинските видове се гаврим и поругаваме, а и със себеподобните си, със същите изродски методи, че чак до рафинирано - изтънчени.
(Видеото не може ли да послужи за сезиране на нещо си там? Ако е нашенско, Chara знае как да подпали медиите, че да има и дим, и отгласи.
Стискай зъби и пиши!
цитирай
6. 0rth0d0x - Не, няма видео.Има само снимка, която не искам да виждам повече никога,защото
27.03.2010 08:17
lado написа:
Здравей, приятелю!
Изродщина...
Дето си написъл "тук" ли е линка за видеото?
Не смея да го натисна, и не искам!
Стига ми,че ти си го видял.
Ето - заради такива изроди като кучеубиеца, на човешкия род ни излезе лошо име..
Всъщност исках да те разведря, а ще допълня, че не само с представители на животинските видове се гаврим и поругаваме, а и със себеподобните си, със същите изродски методи, че чак до рафинирано - изтънчени.
(Видеото не може ли да послужи за сезиране на нещо си там? Ако е нашенско, Chara знае как да подпали медиите, че да има и дим, и отгласи.
Стискай зъби и пиши!


...е болезнено истинска.
Виждал съм брутални снимки, на хора и животни, но на тази е едно невинно осакатено създание.
А най-страшното са не отрязаните му крайници а неподправения животински, първичен ужас в очите му!!!
Благодаря ти за коментара, но едва ли ще се разведря.
Хубав уикенд все пак!!!
цитирай
7. darkenedangel - Браво за поста ...
27.03.2010 08:55
за темата, за добродетелността да изпишеш и покажеш всичко това ...
Иначе, от такива индивиди ме е срам, че съм човек ...
Има ги за съжаление, самият факт, че това може да човекът стоящ до мен в трамвая или този след който си плащам на касата в супермаркета ме ужасява ... Но вярвам, че хуманното и добронамерено отношение към тях -- животните -- от нас започва ... Едно добродетелно, абсолютно доброволно, но устойчиво отношение - нищо не струва и се заражда както всичко като порив на малка вълна, разбиваща и оронваща твърдата скала! От теб от мен от други като нас ... :)
Поздрави от мен!
цитирай
8. mirandolina - Добро утро !
27.03.2010 09:11
Поздравления за постинга ! Само прочетох няколко реда за ЖЕСТОКОСТТА и не можах нищо да дочета, защото ... такива отклонения в човешката природа просто са ми непонятни. Но...всеки с грешките и постъпките си. Нека се трупа на неговата карма.
Хубав ден от мен !
П.П. Посмях се на вица за планетите !:))))
цитирай
9. katzkandy - Само с едно не съм съгласна. . . не ни ...
27.03.2010 11:20
Само с едно не съм съгласна... не ни принизява на тяхното ниво, защото те са изроди, които трябва да бъдат заличени от земята. Докато животните са абсолютно невинни и да посегнеш на тях по такъв начин е направо безумно. Ако ние не се саморазправим с тях, няма кой... на никого от горе не му дреме.
цитирай
10. vrana - .....да беше само срама..
27.03.2010 11:53
то си е чисто отвращение към себеподобните ако питаш мен.

още снощи видях статията на Краситта, както и репортажа по НОВА ТВ и ...безсънието ме споходи

да се накаже виновника не е толкова принизяващо, колкото извършеното деяние!
цитирай
11. sestra - Вече съм сигурна,
27.03.2010 12:31
че човеците нямаме нито една причина да се гордеем с това, което сме. Което ще ни помогне, е само смирение пред живота във всичките му прояви. Хубав уикенд!
цитирай
12. mamas - Поздравления за позицията!
27.03.2010 14:19
Иска ми се да вярвам, че подобни изроди са единици и обществото ще се справи с тях.

Честит празник - Лазаровден е!
цитирай
13. tili - Няма да гледам и аз
27.03.2010 14:21
това видео! Просто не мога, но ти благодаря за този пост! Хора много - човеци малко!
цитирай
14. mileidi46 - Pusnax posting s link kam tvoq, z...
27.03.2010 16:38
Pusnax posting s link kam tvoq,za6tot az otkakto vidqx tova pri teb--povra6tam (s izvinenie)nqmam dumi!...onemqla sam...
цитирай
15. анонимен - УЖАС
27.03.2010 16:53
Хората станаха зверове. До скоро си мислех че най голямото чудовище е някой незнаен съсед който през август миналат година отрови с антифриз едно бездомно куче, а то имало по голям изверг.
Нямам думи човече!
цитирай
16. chiman - До тук..
27.03.2010 17:03
До тук ни докара насажданият ни с години атеизъм.Жалко,но факт...
цитирай
17. firefly1 - Снимките, които видях са направо ...
27.03.2010 17:54
Снимките, които видях са направо шокиращи и всякакви думи не биха могли да бъдат достатъчни да опишат подобни изродски действия. Но вече нищо не ме учудва, особено след някои случки, които станаха през последните години....Момче на 17 години беше убило приятеля си по особено жесток начин ,като след това го беше разфасовал; баща изнасилваше сина си от двумесечна възраст; мъж в с Владо Тричков беше убил невинна жена като беше отрязал гърдите й, извадил червата й и писал с кръвта й по стените; после четох как бяха намерени човешки органи в кофата за боклука; после момчетата от десети клас пребиха до смърт сакато момиче, само защото си било позволило да ‘’навлезе’’ в територията им в училищния двор; други 16-годишни причакваха самотни момичета и жени, за да ги ограбят като едновременно с това ги биеха и им чупеха ръцете; момичета удушиха приятелката си като на шега, защото й завиждаха; момче беше намушкало 50 пъти едно момиче, само защото отказала да прави секс с него....И това са само една малка част от случаите, които аз съм чела и сега си спомням, а имаше още много ....Затова спрях да чета новини, просто не издържам всеки ден да чета подобна "черна хроника"...
Накъде изобщо отива нашия свят?!
Мисля ,че тази песен е подходяща ,но дори и тя е твърде слаба в този случай http://vbox7.com/play:9ef9d32a
цитирай
18. 0rth0d0x - Благодаря на всички за съпричастните към моята позиция коментари!
27.03.2010 18:31
Нямах време сутринта и излязох а постинга ми е стигнал до Най-Популярни.
Да се надяваме, че някога, някой ще вземе някакви мерки срещу подобни безумия в тази държава!!!
Благодаря ви отново!!!
Хубава и спокойна вечер на всички!!!
цитирай
19. darkenedangel - Хубава и сполкойна и на теб!
27.03.2010 18:38
А това е петиция в подкрепа на каузата.
Който желае, нека се включи!
http://bgpetition.com/zashtita-zhivotni/index.html
цитирай
20. 0rth0d0x - Благодаря за линка към петицията!
27.03.2010 18:52
darkenedangel написа:
А това е петиция в подкрепа на каузата.
Който желае, нека се включи!
http://bgpetition.com/zashtita-zhivotni/index.html

Ще го сложа в поста си и ще се радвам ако поне с малко помогна и тази идея за Зоополиция се осъществи...
цитирай
21. karambol5 - И аз благодаря за написаното от теб ...
27.03.2010 19:19
И аз благодаря за написаното от теб !
Дано нещата се променят
цитирай
22. krasitta - Браво!! Аз се подписах, давайте ...
27.03.2010 20:00
Браво!! Аз се подписах, давайте всички!
цитирай
23. watchtowerman - Към кучетата?!
27.03.2010 20:16
Защо само към тях?! Ами разфасоването на свинете и сукалчетата им, агнета и овце, телета, крави , биволи..има ли смисъл да изброявам?! За това, че служат за храна НЕ Е ОПРАВДАНИЕ!!!
А жестокостта към себеподобните ?! Напоследък случайте с тотално запорирани заплати заради ИЗМИСЛЕНИТЕ ЦЕНИ на топлофикация са хиляди?! Което означава десетки хиляди - родители, деца, оставени без стотинка за препитание?!
Нищо, че Наказателния Кодекс пише, че който "съзнателно или не причини вреда или смърт другиму се наказва!!! Кой ще брой измиращите от недояждане, поради концлагерните порядки, постановления и закончета в страната на Феодалите, Престъпниците, Биячите, Драскачите, и прочие?! Ще има ли кой да опише физическите им страдания от недояждането и глада, болестите и смъртта?! Човешко е да не проявяваме жестокост към живтните, но още по наложително да спрем жестостите спрямо хората, не само по отношение на физическото насилие, ами да възпрем и Закононодалните жестокости!!!
цитирай
24. cefulesteven - Жестокостта към животните трябва ...
27.03.2010 20:32
Жестокостта към животните трябва да се криминализира.
Подобно деяние трябва да се разглежда като особено тежко престъпление.

Що подпиша петицията!
цитирай
25. tomich - ИЗУМЕН СЪМ И ПОТРЕСЕН !...
27.03.2010 21:48
Към подобни изроди обществото трябва да се отнася адекватно на извършеното злодеание - законът трябва да предвижда физическо наказание: не смъртно, разбира се, а такова, от което той да изпита ужас и достатъчно силна физическа болка, за да не си помисли да извърши повторно подобно деяние- Нищо друго не може да спре или ограничи жестоките издевателства над беззащитни животни!! Никаква милост към такива човешки чудовища!!
цитирай
26. sblasaci - ***
27.03.2010 21:57
подписах петицията преди да коментирам

знаете ли, имам мечта от дете
искам да си направя място в което да събера всички бездомни и изоставени "домни" животинки, да го залеся с дървета, които познавам и не познавам и там да ги обичам - и животните и дърветата, естествено това няма да се случи, поне в този живот не, но мога да направя нещо друго, учителка съм и всеки божи ден предавам уроци по обич към всичко живо, дано поне това се увенчае с успех

настръхвам...настръхнала съм само докато пиша, дори не искам да поглеждам снимките, предполагам какво има на тях, за наше най голямо съжаление обаче изродите сред хората са повече от албиносите сред животните
цитирай
27. malkiatprintz - Под въпрос е доколко такива идиоти ...
27.03.2010 22:14
Под въпрос е доколко такива идиоти могат да бъдат причислени към Хомо сапиенс. Няма място за равенство между Менгеле и... който си избереш от великите хора в историята. Въпросът е какво да се прави с такива хора, защото е ясно, че да им го върне човек на принципа "око за око", е неприемливо, а докато започне законът да се спазва...
цитирай
28. ladydark - ...
27.03.2010 22:31
За съжаление обаче, куп подобни на този изверги не са пратени на мястото им - в някоя клетка , защото такива индивиди не би следвало да се разхождат обезпокоявани на свобода. Имам чувството,че хората започнаха да се "израждат". Агресията е навсякъде и лудите са вече маса.
цитирай
29. nicodima - Кризата или благоденствието нямат особено отношение към жестокостта...
27.03.2010 22:53
Може би по време на криза сме по-безчовечни, може би - не... Не съм толкова придирчив социален наблюдател.
Аз също изчетох статията и коментарите под нея, още вчера...
Не знам какво да кажа - да се мъчиш да вбесиш някого като осакатиш някого, това е вече продукт на болен мозък... Та се сещам за филма "Фатално привличане" и сварения заек - да отмъщаваш и привличаш внимание като унищожаваш любимите същества на любимия си човек... Ами "Нане Стоичковата върба", където оскотелия пияница отсече върбата със щъркеловото гнездо заради капата си...
Не знам дали в случая става въпрос за психопатия, и много ми се иска да е, но нещата клонят към втория случай... Оскотяването...
Въпреки че не съм съгласна с термина... Животните не са жестоки! Нито едно от тях не убива за удоволствие!
цитирай
30. анонимен - Подписах
27.03.2010 23:12
какво се случва next?
цитирай
31. baletlnetpepas - Моменталически
27.03.2010 23:53
да вкараме в затвора всеки жесток човек и там да го научим на нежност!
цитирай
32. injir - В София и в Пловдив преди време бяха ...
28.03.2010 00:09
В София и в Пловдив преди време бяха създадени приюти за бездомни животни. И как се грижели за тях. Хуманно?! Умъртвявали са ги с лопатата по главата. Отчаяна съм от човеците! Те са на свършване.
цитирай
33. elpidaa - хората са най-големите зверове...
28.03.2010 05:38
хората са най-големите зверове
за съжаление
цитирай
34. ri4ivul - ...така е...
28.03.2010 08:57
ЖАЛКО ...НО ЗЛОВЕЩО Е...НИКАКВИ НЕ СМЕ...НАВСЯКЪДЕ !!!!!!!!
цитирай
35. chernysha - здравей,приятелю!
28.03.2010 09:49
Аз също съм потресена,не зная с какви думи да опиша ужаса си...Нямам смелост да гледам видеото,достатъчно ми е ,което чух...Аз имам у дома 3 котки и 1 куче.Децата ми ги приемат като свои деца.Такива безумия ни натъжават.Какво друго да добавя?!
цитирай
36. gothic - Хм, тая твар дето е извършила това ...
29.03.2010 11:53
Хм, тая твар дето е извършила това просто не може да се нарече човек...Такъв с удоволствие бих го накарал да захапе бордюра.....Боклук!
цитирай
37. kapricia - ...
30.03.2010 00:21
Все по-трайно у мен се насажда убеждението, че на тази държава й трябва само едно - нов библейски потоп, който с малко повече късмет да я заличи завинаги. Знам едно: за нищо на света няма да допусна да имам деца, ако остана да живея тук (което всъщност няма да се случи, защото вече съм с един крак навън). Патриот съм, но не съм камикадзе все пак. Така че ще продължа да си бъда патриот, но от безопасно разстояние. Например през половин Европа. Поне! Ако може - и повече.
цитирай
38. torbalan27 - Колкото повече опознавам хората, толкова повече заобичвам животните....и хората които
01.04.2010 21:45
имат в себе си милосърдие и състрадание и не могат да се примирят с жестокостите на такива изроди. Не смея да погледна там където пише ТУК и от няколко дни обмислям да вляза и да оставя своето мнение и да подпиша петицията, разказах и на други мои познати за това и ги призовах да подпишат петицията. Още докато четях написаното от автора преди няколко дни и сега когато пиша , адреналин на яростта нахлува в кръвта ми и ме кара да мразя подобни твари. Някой по-горе на няколко пъти беше написал да не постъпваме с такива жестоки хора така както те постъпват, но аз съм на другото мнение. Не мога да се сдържа и да допусна (ако аз съм свидетел или ако знам за такъв изрод, че е направил нещо такова)....да не връхлетя върху него с цялата си ярост на каквато съм способен и да не му отмъстя, да не го накажа, да не му дам урок. Тая държава кога най-после ще започне да си гледа най-сериозно работата както трябва или да не се налага да сформираме наказателни отряди и ние да свършим това което правораздаващите органи не правят. Писна ми да гледам и да слушам ВСЕКИ ДЕН, ВСЕКИ ЧАС зловещи новини и тука ще повторя част от мнението на firefly1 (Момче на 17 години беше убило приятеля си по особено жесток начин ,като след това го беше разфасовал; баща изнасилваше сина си от двумесечна възраст; мъж в с Владо Тричков беше убил невинна жена като беше отрязал гърдите й, извадил червата й и писал с кръвта й по стените; после четох как бяха намерени човешки органи в кофата за боклука; после момчетата от десети клас пребиха до смърт сакато момиче, само защото си било позволило да ‘’навлезе’’ в територията им в училищния двор; други 16-годишни причакваха самотни момичета и жени, за да ги ограбят като едновременно с това ги биеха и им чупеха ръцете; момичета удушиха приятелката си като на шега, защото й завиждаха; момче беше намушкало 50 пъти едно момиче, само защото отказала да прави секс с него), кога на животните тука в тая държава ще се гледа сериозно. Като са животни тях не ги ли боли....
цитирай
39. анонимен - здравей, приятелю и браво че се опитваш да помогнеш
02.04.2010 02:57
защото „достатъчно е добрите хора да не направят нищо, за да победят лошите” и ако искат добрите хора да помогнат с нещо, например: като нямаме силата физически да се саморазправим с изродите, защото не ги знаем къде се намитрат и поради други причини, а дори и някой да иска да ги осъди, в безправова държава няма да се постигне никакъв резултат, тогава идва ред на обсъждането между приятели, познати по Скайп, блогове, коментари под статии, подписване на петиции, публично дискутиране, протести. Когато се вдигне шум от много хора, когато се разчуе и това бъде забелязано от съответните организации и те също се присъединят към общата цел, а именно да се промени нагласата и съзнанието у хората ( не само да се говори по телевизии и вестници, а много често те и премълчават такива неща), тогава вече говорим за гражданско общество, тогава може би нещо може да се промени към по-добро за животните, а от там и по-добро за самите нас хората.
Затова не трябва никой на когото му пука да се примирява с това, напротив трябва да сме будни и да искаме промяна, но тя често изисква да се борим, да я отвоюваме дори и със думи, нагласа и пробуждане, а не да си заравяме главите в пясъка, само защото не искаме да си развалим настроението, а кой ще се погрижи за страдащите, ако ни е страх да погледнем и да чуем техните страдания!?
И както ти по-горе се писал, че някои хора ще кажат, че не това е най-големия ни проблем, особено в момента на кризата. Но ние сме вече в 20 годишна финансова (и не само) криза (а за предишните режими и периоди от нашата и човешката история да не казвам, че ще стане дълго) и това не може да е оправдание за ненужната човешка жестокост. Нали затова уж, сме надарени с разум и съзнание които правят разлика между добро и зло!
Или ще засегне проблема с безбройните бездомни кучета, разнасящи болести, нападащи хора и деца...А убийците и изнасилвачите, а мъжете които бият и тормозят жените, бабите, дядовците си....и ДЕЦАТА си!!!
цитирай
40. анонимен - здравей, приятелю и браво че се опитваш да помогнеш
02.04.2010 02:59
А това, че хората са много по-отговорни съзнателно или не за създаването и разпространението на болести и зарази, които са много повече между хората, отколкото животните имат и разпространяват. Ще подпиша петицията !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив