Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2010 22:18 - И светът просто спря
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1661 Коментари: 1 Гласове:
11



Сигурно някои от хората, които следят подобни на моя блогове са чували за шведската grind банда Nasum и нелепата смърт на фронтменът им Mieszko Talarczyk (загинал трагично в Тайланд през декември, 2004-та – жертва на едно поредицата цунами и земетресения).Причината да пиша пост за това след близо 6 години не е банална (поне за мен) а трогателна.Попаднах на една публикация в блогът на официалният сайт на групата и по-точно на една песен, записана като трибют към Mieszko от негов близък приятел.Бандата се казва Franky Lee и вокалът им Mathias е посветил парчето The world just stopped на човекът,  който го е научил на много неща за звукозаписа.Текстътна песента е един от най-тъжните, които съм чувал още повече заради факта че става въпрос за една горчива реалност.Въпросното парче не е в стила grind, но това няма никакво значение в случая.
Горд съм да публикувам това  в блога си – едно посвещение от приятел за приятел бликащо от искреност и неподправеност.

И светът просто спря

И светът просто спря, много лошо
Защо животът е толкова крехък?
Не мога да повярвам,че не си наоколо вече
и остави празен брод.
Всички наши мечти са просто унищожени
И сега ти си повече от далеч от дома

И аз никога не ти казах Сбогом.

Това е начинът, по който аз уважавам моя приятел.
Ти ще бъдеш в главата ми до края.
Ти ме научи на всичко, което обичам да правя най-добре.
Да изживявам всичко това без теб  е просто тест.

И толкова ми липсваш

Преди свирката да е прозвучала
ти си отиде, това е единственото, което знам.
Труден е бил пътя,до денякогато беше пометен

С толкова много неизпълнени мечти
И толкова много неща да се дооправят
Аз знам – това не е най-важното.

Това е начинът, по който аз уважавам моя приятел.
Ти ще бъдеш в главата ми до края.
Ти ме научи на всичко, което обичам да правя най-добре.
Да изживявам всичко това без теб  е просто тест.

Толкова ми липсваш
Защо си отиде?
Толкова ми липсваш
Защо си отиде?






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Чест му прави. Винаги с сещам и за Деф ...
31.12.2010 03:19
Чест му прави. Винаги с сещам и за Деф Лепард - години наред се отказват от кариера, само за да изчакат барабаниста си да се съвземе и да се реши да се захване отново с музиката. Рядко срещано, но затова - толкова по-ценно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив