Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2010 15:23 - Моето Владение
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1391 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам лошия навик да си повтарям нещата, които ме кефят.
А които пък много ме кефят-съвсем.
Но...няма значение.
Ето например гениалните музиканти, които стоят в основата на Borknagar.За тях вече съм писал постинг .
Няма да крия че не харесвам сегашния им вокал - Vintersorg.
Всъщност-нямам нищо против него, той е добър вокал,  дори има някои песни от едноименния му проект (например A Dialogue with the Stars и кавъра на Юрая Хийп - Rainbow Demon от албума Cosmic Genesis) , които харесвам но според мен за Borknagar се връзва гласа на Simen Hestnжs и това си е...
Та, да не се отплесвам - както споменах вече, останах приятно изненадан да чуя един от любимите си вокали в песен от новия им албум - My Domain.
Дори считам за знак свише, тази част от текста:

"There is a time
A time when the past returns
..."


Сигурен съм, че доста хора биха се съгласили с мен, ако чуят албума от 2000 и албум след това на Borknagar.
Oстава само да се надявам чудото да се случи и 2011 да излезе нов албум със стария вокал.
Дотогава ще се наслаждавам на това парче.

Моето владение


Имаше време
Време, когато всеки момент показваше
Място, където симфониите сияеха
През клони и листа
Симфониите на природата...

Имаше време
време, когато една израсна с дърветата
Мястото, където семената паднаха
През клони и листа.
Творението на Природата...

Сега е времето
Времето, когато миналото се завръща
Място, където ветровете се раздвижват
През клони и листа
Зората на най-яркото слънце.
Нехармонично ограждане.

Идва време
Време, когато слънцето се пропуква.
Място, което сега е затихнало
Под клони и листа
Момента с който завършва
Падането на вечната нощ.

Последния залез на моето владение...






Тагове:   borknagar,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив