Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2010 11:42 - Отказана прошка
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1533 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 13.10.2010 11:44


Mда, наистина няма милост в тези ненормални шведи - Aeon.
Наскоро попаднах на последния им албум и официалното видео.
Чудех се как съм ги пропуснал!!!
Качествен, техничен и брутален death, леко напомняш ми (поне на мен ) на една друга любима банда- Hate Eternal и едни стари симпатяги Diabolic, които много ми липсват.
A kато гледам и те са фенове на Eric Ruthan и компания от тази снимка :) :

image


Както и да е, бандата има три албума, кой от кой по-читави.
Клипа също е кадърно направен, както ще се убедите, по-всички правила на бруталното изкуство.

Информация
Група:
Aeon (Swe)
Жанр
Technical Brutal Death Metal
Лирики:
Анти Християнски
Държава:
Швеция
Състав:
Tommy Dahlstrom - Vocals (Defaced Creation, Diabolicum)
Daniel Dlimi - Guitar (Divine Desecration, The Equinox ov the Gods, Sanctification (Swe), Souldrainer)
Zeb Nilsson - Guitar (Defaced Creation, Diabolicum)
Marcus Edvardsson - Bass (Souldrainer, In Battle, Chastisement, Endless Torture, Sanctification (Swe))

Албуми:
-Bleeding the False-2005
-Rise to Dominate-2007
-Path of Fire-2010




Тагове:   aeon,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - в първия момент визуално ми запр...
20.10.2010 23:38
в първия момент визуално ми заприличаха на Hammerfall...
дъщеря ми ме зариби за тях :))
ето, любимото ми парче, за лека нощ

http://www.youtube.com/watch?v=IOmMZBZGBps
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив