Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 11:19 - Хищник
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1426 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 11.10.2010 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеделник сутрин.
На пръв поглед - съвсем нормален старт на седмицата, дори приятен бих казал.
Дано свърши добре, както приятно започна.
Една идея също така ми дойде-да направя една (почти) голяма промяна в структурата на блог-а ми.
Ще направя няколко поста с линкове, съответно за всеки от музикалните стилове, които харесвам и там да публикувам линкове, към други постове за групи отговарящи на тези стилове, където ще има и линкове за теглене на албумите.
Един вид-да съчетая полезното с приятното.
Лично на мен винаги ми е липсвало нещо подобно на български, защото местата от където си намирам албумите на любимите банди са блогове на  разни испанци, австрийци и прочие чуждоезични люде.

И за да не се намери някой противник на интернет пиратството, който да ме разкритикува остро, държа да отбележа, че съм твърдо ЗА идеята на интернет като свободна зона за обмен на всякакъв вид информация!
В смисъл-всеки един албум, който ми е харесвал след като съм го дръпвал от мрежата съм си го набавял на оригинален носител, както смея да твърдя и повечето истински ценители на музиката(независимо какъв стил).

Освен това линковете няма да са (е, почти) към български сайтове-просто така си реших.
И така-това беше нужното според мен отклонение, което дължа морално на хората, които поради няккава причина наминават през моя блог и споделят музикалните ми вкусове.Както се казва в един мой любим филм - "Let the Game Begin!".

А за да включа и този мой пост във всичко това, ще пусна два линка към два страхотни албума на една шведска банда с готиното име Raubtier (Хищник).
Един от шефовете ми ме подсети тази сутрин за тях, ето един техен клип, а ако Ви хареса - можете да изтеглите албумите оттук:

Информация
Група: Raubtier
Държава: Швеция
Стил: Industrial metal

2009 - Det Finns Bara Krig
2010 - Skriet Fran Vildmarken




А пък ако съвсем ви допаднат и чувствате угризения на съвестта, че използвате мрежата и слушате безплатно музика-купете си ги.:)

Хубав и успешен старт на седмицата!





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bassplayer - Много добро раздвижване на блога :)
11.10.2010 17:59
Хареса ми как си използваш блога, когато съм на работа и ползвам чужд комп, влизам в твоя или на Готик блога и си пускам музичка. Лесно, приятно и удобно !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив