Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 03:00 - Космонавт
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1274 Коментари: 1 Гласове:
5





Космонавт - винаги съм искал да отидеш в Космосът, човече!(Междугалактически Христос)
Остри миризми превземат дома ми.
Отвъд черният хоризонт-опитват се да превземат контрола.
Виж моето момиче-тя трепери от страх.
Слънцето застава в зенита си, опитват се да ни превземат всички.

Има огън между нас!
Така че, къде е твоят Бог?
Има огън между нас!

Не мога да сляза от тази въртележка!
Не мога да сляза от тази въртележка!
Не мога да сляза от тази въртележка!
Не мога да избягам от този свят!

Отвратителен вкус.
Хомофобски вицове.
Снимките на фашистки бюлетини.
Телепортирайте ме оттук, защото не мога да дишам.

Космонавт - винаги съм искал да отидеш в Космосът, човече!

Бъдещето!
Бъдещето!
Бъдещето!
Бъдещето!
Бъдещето!
Бъдещето!
Бъдещето!

Време е да сложим край на целия свят!
Извратени интереси-телевизията превзема контрола.
Децимация-различни раси изчезват.
Електронна информация бърника из душата ти.

Има огън между нас!
Така че, къде е твоят Бог?
Има огън между нас!

Не мога да сляза от тази въртележка!
Не мога да сляза от тази въртележка!
Не мога да сляза от тази въртележка!
Не мога да избягам от този свят!

Отвратителен вкус.
Хомофобски вицове.
Снимките на фашистки бюлетини.
Телепортирайте ме оттук, защото не мога да дишам.

Космонавт - винаги съм искал да отидеш в Космосът, човече!(Междугалактически Христос)

Космонавт.
Космос.


Тагове:   Spaceman,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Страшни! Откъде тръгнаха, къде ...
05.10.2010 08:12
Страшни! Откъде тръгнаха, къде стигнаха....:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив