Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 17:08 - Запази нощта
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1264 Коментари: 0 Гласове:
13

Последна промяна: 05.10.2010 07:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отиди и дръпни завесите,
защото всичко от което имаме нужда
е светлината на свещта...
Аз, ти и бутилка вино.
Ще те задържа през нощта.
Ние знаем, че ще си отида.
А как ми се иска...иска ми се да не беше така.
Вземи това вино и пий с мен.
Нека избягаме от нещастието.

Запази ноща,
бори се с утринната светлина.
Ела утре,
утре не ще ме има

Запази ноща,
бори се с утринната светлина.
Ела утре,
утре не ще ме има.

Има нещо  в огъня,
което гори, както аз горя по теб.
Утрото идва с едно желание
-да ме отведе
Не е лесно да се каже довиждане,
скъпа, моля те не плачи.
защото знаеш, че трябва да отида, О
Боже,иска ми се да не бе така!

Запази нощта,
бори се с утринната светлина.
Ела утре,
утре не ще ме има.

Запази нощта,
бори се с утринната светлина.
Ела утре,
утре не ще ме има.


Утрото идва за да ме отведе.
Иска ми се да мога...да мога да остана,
защото знаеш че, трябва да отида.
Боже,иска ми се да не бе така!


Запази нощта,
бори се с утринната светлина.
Ела утре,
утре не ще ме има.

Запази нощта,
бори се с утринната светлина.
Ела утре,
утре не ще ме има.





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив