Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2010 09:18 - Толкова
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 3759 Коментари: 5 Гласове:
15

Последна промяна: 03.09.2010 09:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Харесвам тази банда.
SLIPKNOT не са стандартна, модерна метъл банда а много повече.
Безумния заряд на музиката им не може да се сбърка със стотиците нови групички а и отдавна са се превърнали в класика.
Така наречения кросоувър при тях добива нови измерения с детаджийските каси на места и заразителни рифове.
Тази сутрин например се позабавлявах да посвиря
(със слушалки естествено, за да не събудя блока) точно това парче, което поствам тук и не се наложи да пия кафе. :)
Рифа е лесен и зарибяващ, звучи еднакво яко без и със барабани
(е, лесен, лесен-трябва да си пипал китара и да си пробвал да праснеш няколко твърди насечени акорда с дисторшън ефекта, иначе няма да се получи).
Та така, леко се отклоних...
Докато го търсех, попаднах на няколко интересни факта относно заглавието и самата песен.
Например не знаех че intro-то на SIC е бар кодът на
обложката на първия албум на SLIPKNOT 742617000027.
Самата дума идва от латинската дума sicut, което означава ‘както е’, а само ‘sic’, пак от латински, може да се определи и като ‘толкова’ или ‘до тук’.От друга страна SIC се използва в литературата, когато авторът отбелязва думи, които трябва да се четат както са написани, т.е. да не се поправят грешките.Като съкращение, S.I.C. се разглежда като Spelling In Context (правопис в контекста) и се използва от автор, който цитира грешно написана дума на друг автор/писател (като в по-горния случай).
SIC като грешно написано sick, с което пък се има впредвид нещо отлично, нещо готино.
A най-забавното за мен беше, че изречението с което започва - „Here comes the pain“ е от филма Пътят на Карлито-Carlito’s Way  бре, с великия Ал Пачино.И така - поздрав за феновете на тази феноменална банда SLIPKNOT

 
  Тук идва болката!

Враг – покажи ми какъв искаш да бъдеш,
ще се справя с всичко,
дори ако не мога да се справя с теб.
Лесно – така или иначе по-добре да бъде,
не съжалявай за мен,
ставай и изчезвай.

Какво по дяволите говоря?
Не знам за Злото,
повече от дяволски съм сигурен,
искам някой да направи крачка, да умре…
стени, пуснете ме да падна, мамка ви на всички!
контролирай се, не ми позволявай да се подхлъзна, докато не изпусна топчето.

Мамка му на това, писна ми,
отиваш надолу,
това е война!

Кой, по дяволите, съм аз да критикувам извратеното ти състояние на мислене?
Оставяш ме заподозрян, аз те оставям уплашен,
усещането е като от изгаряне, което никога няма да научиш
причина и следствие, ти жалък задник,
натисни лицето си срещу стъклото – страдай.

Мамка му на това, писна ми,
отиваш надолу,
това е война!

Тъкмо започнах,
за това време
ще взема своето
Не можеш да ме убиеш, защото вече съм в теб


 



Тагове:   Slipknot,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Tази песен не е с Кори Тейлър, нали?
03.09.2010 14:42
Благодаря, приемам поздрава. Разбирам и приемам концепцията на Слипкнот напълно и лично ги харесвам много с присъствието на Кори Тейлър в групата. Със своите доста разнопосочни търсения и богат глас, това момче е сред любимците ми. А и текстът тук, преведен от теб заедно с уточненията е добър наистина.
цитирай
2. 0rth0d0x - Благодаря ти!
03.09.2010 15:04
Но тази песен не знам да НЕ е с Кори, май си е той вокал отначалото.
А точно този текст не съм го превеждал аз, но за съжаление не намерих име на автор на превода, за да го сложа с линк, затова си позволих така да го постна.
цитирай
3. sestra - Да, сега пак погледнах -
03.09.2010 16:22
преди това певец е бил Андерс Колсефини /http://en.wikipedia.org/wiki/Corey_Taylor/, а той е от 1997 с тях.
цитирай
4. gothic - Любимците на Коко. И мои, естест...
03.09.2010 22:48
Любимците на Коко. И мои, естествено. А любимата му песен е Psychosocial. На това му викам навременно осъзнаване....
цитирай
5. bassplayer - Групата е уникална по свой си начин
04.09.2010 13:39
Имат някой доста здрави неща преплетени с джаз мотиви.... За съжаления басиста им умря, което не е добре, в последно време доста добри музиканти умряха, гледам че подготвят нов албум, дано да изкарат нещо ново, което досега не е измислено....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив