Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2010 23:10 - Експеримент
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 2220 Коментари: 5 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще си постна тук едно мое музикално отклонение, което сглобих наскоро.
Приятно ще се изненадам ако някой познае оригинала, дори предлагам част от текста като жокер.
Може да го дръпнете оттук


Чуй ме, О Дух на Ноща
Баща на мрачната ми същност...
От Твоето владение - това езеро от кръв, което ни подхранва
тихо те зова, изричайки клетвата си...


Тагове:   експеримент,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - " Аз не мога да бъда това, което ...
25.07.2010 23:29
" Аз не мога да бъда това, което ти искаш..аз не съм това ." май думите са на същите...?Или беше нещо от " О, да! аз не мога това, което ти можеш..."?
цитирай
2. 0rth0d0x - ммм, не ...не са същите :)
26.07.2010 08:50
kleopatrasv написа:
" Аз не мога да бъда това, което ти искаш..аз не съм това ." май думите са на същите...?Или беше нещо от " О, да! аз не мога това, което ти можеш..."?

Благодаря за коментара!
цитирай
3. bassplayer - Добре е !!!
26.07.2010 10:27
Спокойно можеш да направиш няколко такива композиции и да продължиш делото на Жан Мишел Жар, смесване на електронната и брутална музика и т.н. Лека полека не се знае какво може да стане в бъдеще !!!
цитирай
4. malkiatprintz - Интересно се е получило, но опре...
27.07.2010 06:37
Интересно се е получило, но определено не го знам оригиналът.
цитирай
5. kozanostra - Добре звучи.
07.08.2010 10:08
Добре звучи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив