Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2010 22:03 - Изпълни ме с енергия
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1615 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изпълни ме с енергия с едно докосване
Или с отворено сърце
Изпълни ме с енергия, запали този пламък
Той гори между нас

Не е фантазия
Друга мистерия е
То е просто това, което мога да усетя
и виждам
Като спомен е и е в една мелодия
Това е , което ние всички знаем,и чуваме...
Бях сляп и затворен.
Не можех да чувствам и да се освободя...

Изпълни ме с енергия с едно докосване
Или с отворено сърце
Изпълни ме с енергия, запали този пламък
Той гори между нас

Във всеки се намира тази всепоглъщаша сила
Това е всичко около нас също
Наелектризира те
Така че, защо не го освободиш?
Тази сила е ключът
Нещо, което ние всички знаем,и използваме

Мога да усетя-вътре в мен е
Освободи го - освети ме...

Изпълни ме с енергия с едно докосване
Или с отворено сърце
Изпълни ме с енергия, запали този пламък
Той гори между нас

Изпълни ме с енергия с една обикновена усмивка
Отвори разума си
Изпълни ме с енергия, запалвайки тази светлина
То е дадено и взето...

Може ли да повярваш в силата, горяща помежду ни?
Ще повярваш, ако освободиш разума си.
Отвори ума си...

Изпълни ме с енергия с едно докосване
Или с отворено сърце
Изпълни ме с енергия, запали този пламък
Той гори между нас

Изпълни ме с енергия с една обикновена усмивка
Отвори разума си
Изпълни ме с енергия, запалвайки тази светлина
Той гори вечно!



Искам с това парче да поздравя милото  ми момиче, което знам че тайно наднича в блога ми :)

I Love You, Dear-Energize me, fire up this flame, That"s burning between us...!!!




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Бъдете вечно източник на позитивна ...
24.07.2010 23:45
Бъдете вечно източник на позитивна енергия един за друг, друже!
цитирай
2. mamas - Благословени да сте!
26.07.2010 17:39
С вечната и всесилна енергия на любовта!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив