Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 14:38 - Немската машина
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 6888 Коментари: 18 Гласове:
31

Последна промяна: 25.06.2010 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

RAMMSTEIN


Със закъснение поради един куп причини отложих този пост, но бях обещал малкото снимчици, които си направихме с The Trooper, Vihra13 и Gothic (поздрави момчета и момиче) да ги пусна някъде.Къде, освен в блога си :)

image
imageimageimage


















Няма да крия-втория ден от фестивала отидох заради тях, Rammstein!
Тази група ме грабна още 96-та с енергията която излъчват от себе си и музиката си.
успях да вляза на последните три песни на Stone Sour - леко с е почувствах като на някакъв MTV лайв,но момчетата се представиха отлично с модерния си алтернативен саунд.Corey Taylor май не беше особено очарован от леко вялата публика, но имаше много хора, които им се зарадваха.
Все пак повечето бяха дошли за друго.

Сигурно няма да се хареса на някой , но единствено Alice in Chains ме впечатлиха ,  припомняйки ми стари но златни класики и няма да си простя, че отидох до тоалетната точно когато започнаха Man in the box.
Въпреки това снимах малко от изявата им с новия вокал.Не се съмнявам че покойният им вокал Layne Staley се усмихваше доволен отгоре някъде-чернокожия певец се представи отлично и ме върна буквално в първи клас.

От Manowar  не съм очаквал нищо, защото от години са ми безразлични а те вчера и това показаха-едно нищо + супер разваления български на Ерик Адамс.Дори техни фенове бяха разочаровани.
Снимах за доказателство към думите си-някои от хората, които са им се изкефили в Каварна са на същото мнение.
Светлините загаснаха, оставяйки ни известно време в нетърпеливо очакване, което се усилваше със всяка минута.
Сцената бе покрита със черно платно, което след първите акорди на Rammlied падна и с епоказа огромния немски флаг.Гърмежите и светлините след пълния мрак накараха хиляди гърла да изригнат мощно.


Ramm - stein!
Ein Mensch brennt.

(Човек гори)




...
  Въпреки че, не станахме свидетели на едноименната песен, някои части от нейния текс бяха напълно оправдани от великолепното шоу, когато запалиха някакъв фен на сцената или когато лудия клавирист ритна Тил по задника а последния го вдигна, метна го в нещо като метален ковчег и му изля отгоре някакъв огън.

Ramm-stein!
Fleischgeruch liegt in der Luft.
(
Мирис на плът във въздуха)


... Определено имаше мирис на плът (не изгоряла а потна) заради убийствените парчета , които се редуваха безпощадно.

 

Ramm - stein!
Ein Flammenmeer.
(
Море от пламъци)


... Feuer frei

Немския акцент на Тил, докато пееше на френски Fruhling in Paris е уникален.
последвалите Ich tu dir weh и Liebe ist fur alle da от новия албум само подгряха за чудовищната Benzin.
А на Links 2 3 4 без да осъзнавам какво точно правя, марширувах заедно с музикантите и стотиците фенове около мен като хипнотизиран.
Кратък миг делеше този шедъовър от класиката Du hast ,която беше причината да прегракна съвсем.
Започна Benzin - вокалът извади една горелка и подпали маркуча на бутафорната бензинова колонка на сцената. А  когато на припева на сингълът им, взривил неотдавна с нецензурираната си версия интернет пространството - Pussy, Хер Линдеман промени леко текста на припева с добавянето на българските имена на съответните органи:


You’ve got a п**ка
I have a к*р
So, what’s the problem
Let’s do it quick
  множеството около мен поде с пълен глас рефрена,  даже  се позахилих, докато слушах една метълка до мен да го изревава без да се замисли много-много.
Така де-т"ва  е една песен само :)
И то каква:)
Възседнал огромно розово оръдие, което бълваше пяна върху нас Хер Линдеман  ни накара да издивеем.

Ramm - stein!
Kein Entrinnen.
(
Няма изход.)


Само ненормалници могат да направят такова шоу (до това становище стигнахме с Красита на следващата сутрин, докато си пиехме сутрешното кафе).
Едва няколко минути продължи затишието след "сбогуването" преди бисовете, когато бандата се завърна по-мощна от преди малко и се разнесе мелодията на Sonne.
A на Haifisch лудия клавирист - "доктор Лоренц" се понесе със гумената лодка върху ръцете на публиката, имитирайки че гребе с ръцете.Метнаха му бира и българското знаме доколкото видях-човека си отпи и се наметна с него-кефя се, че бях от "вълните" които понесоха лодката :)
Финалът дойде с невероятната Ich will - малко ме е яд, че не чухме Engel.
Всичко ми се стори прекалено кратко-може би огнъовете ни зареждаха или тяхната енергия ни подлудяваше но никой около мен не желаеше да си тръгне, когато RAMMSTEIN паднаха на колене и се сбогуваха с нас.
Нямам какво друго да добавя-а и е излишно.
Остава една единствена дума, описваща втория ден и тя е:

RAMMSTEIN




Клипове ще сложа наведнъж в предния и този пост.



Тагове:   машина,   немската,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - Цветно пишеш, така и аз малко усетих ...
25.06.2010 16:36
Цветно пишеш, така и аз малко усетих от шоуто!
Поздрави!
цитирай
2. gothic - А на първа линия кво беше. . . . . НЕ Е ...
25.06.2010 16:50
А на първа линия кво беше.....НЕ Е ИСТИНАААААААА!!!
цитирай
3. 0rth0d0x - мда, използвах червено и синьо :)
25.06.2010 17:10
lado написа:
Цветно пишеш, така и аз малко усетих от шоуто!
Поздрави!

шегувам се-благодаря друже:)
Поздрави!

gothic написа:
А на първа линия кво беше.....НЕ Е ИСТИНАААААААА!!!

брат-навсякъде не беше истина какво мазало е!!!
цитирай
4. blagovestie - От всичко
25.06.2010 17:49
НАЙ-МНОГО харесах снимките ви, всички сте страхотно готини хора, а Вихрето ми е слабост :)))
цитирай
5. 0rth0d0x - Благодаря ти!
25.06.2010 17:50
blagovestie написа:
НАЙ-МНОГО харесах снимките ви, всички сте страхотно готини хора, а Вихрето ми е слабост :)))

Точно на тези снимки едва ли изглеждам готин, но не ми е било и цел :)
Поздрави, Благовестие!!!
цитирай
6. pontis - супер сте...
25.06.2010 18:03
!
цитирай
7. 0rth0d0x - хаха, мерси човече
25.06.2010 18:10
pontis написа:
!

И бандите бяха супер-затова сме така happy :)
цитирай
8. анонимен - Страшно беше,кака!!!!
25.06.2010 18:13
Гепвам си снимките/нали не се сърдиш??/
Цунки,гунки и ще се видим на 17.07/живот и здраве/....:)
цитирай
9. 0rth0d0x - бе чуваш ли се-за кво да с есърдя?
25.06.2010 18:16
vihra13 написа:
Гепвам си снимките/нали не се сърдиш??/
Цунки,гунки и ще се видим на 17.07/живот и здраве/....:)

аз заради тебе ги качих :)
Ае, до скоро :)
цитирай
10. blagovestie - Ама ти противоречиш ли ми :)))
25.06.2010 18:43
Като казвам , че ви харесвам - значи е така . Дори и да не е умишлено от ваша страна ;)
Поздрави и лека вечер!
цитирай
11. semtomovi - обичам големите букви, коя големина шрифт е това и защо аз я нямам все така да ви пиша
25.06.2010 22:19
Пишете с ей толкова големи букви, защото съм късогледа и така ми е екстра. Продължавайте
цитирай
12. cchery - Едва ли ще им стана фен на Рамщайн, но
26.06.2010 10:57
трябва да съм сляпа, глуха и тъпа, ако не призная, че изнесоха стахотно огнено шоу..... досега такова в България не бяхме виждали!!!
цитирай
13. him - :)
26.06.2010 18:18
Да, аз също предпочитам снимките на българската машина в началото, отколкото германската, дето се размазвала по чалга клубове. Поне за вас съм сигурен, че няма да отидете на такова място, или поне не съзнателно :)
цитирай
14. malkiatprintz - Яко е било :) Кефи ме това, че Manowar ...
27.06.2010 17:17
Яко е било :) Кефи ме това, че Manowar все пак са се напънали да почетат публикат аси. Както и да е, важното е, че сте били здрава група и сте се накупонясвали :)
цитирай
15. tutankhamon661 - Rammstein мачкат като танк. С този ...
28.06.2010 11:54
Rammstein мачкат като танк. С този саунд имат въздействието на атомна бомба.
цитирай
16. bassplayer - Аз съм работил в чалга клуб като охрана преди години и става шоу
28.06.2010 11:59
Още тогава пусках дет метал след 12 часа, те феновете на чалгата като се напият не им правеше впечатление.
цитирай
17. captain - Голяма банда. Немската школа е д...
02.07.2010 12:25
Голяма банда. Немската школа е доказана отдавна.
цитирай
18. 0rth0d0x - Палец нагоре от мен за този лаф-прав си на 100%
02.07.2010 12:32
captain написа:
Голяма банда. Немската школа е доказана отдавна.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив