Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 09:12 - Голямата четворка
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 7565 Коментари: 21 Гласове:
30

Последна промяна: 23.06.2010 14:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Антракс, Мегадет, Слейър, Металика

Имената с които сме израснали (повечето метали, от реколта 70-те) дойдоха и ни показаха, че не са за подценяване все още.
Взимам си всички кофти думи, които някога съм изрекъл против Хетфийлд и компания, защото пичовете, въпреки комерсиалните си изцепки с няколко от последните си албуми ме накараха да усетя и почувствам със всички свои сетива , че не е незаслужена славата им.
Металика ни разбиха!!!
Металика са и ще си останат класика за много поколения.
Единствено мога да съжалявам, че ми падна батерията на телефона и не можах да снимам нищо, освен интрото с което започнаха и през 1999-та в Пловдив.
По-късно ще кача няколко подобия на клипове.
Погото на Slayer почти не ми позволи да остана във вертикално положение за да заснема хубаво Reign in Blood, защото забравих че снимам и се метнах при момчетата, които вилнеееха около мен.
Искам специално д а поздравя Gothic и TheTrooper с които се видяхме и куфяхме заедно и не можахме да повярваме, когато Дейв Мъстейн и Джеймс Хетфийлд застанаха един до друг заедно с още няколко от членовете на Голямата четворка и изпълниха Am I Evil?


По-късно ще кача още клипчета,сега се наслаждавайте на известна част от "Симфония на разрушението" на киселия Дейв Мъстейн и компания









Тагове:   мегадет,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bassplayer - Браво, радвам се, че са направили як концерт.
23.06.2010 09:39
Хубаво е, че се завърна !!!
цитирай
2. 0rth0d0x - Благодаря брат!!!
23.06.2010 10:07
bassplayer написа:
Хубаво е, че се завърна !!!

Шоуто беше невероятно, особено Металика, които ме изненадаха със...всичко!!!
цитирай
3. tit - Завиждам тииии!!!:)))
23.06.2010 10:29
Благородно!
Металика - завинаги!!!
/не мой го написа на амиркански!:)))/

--------------------------------------------------------------------

Радвам се, че си добре!:)
цитирай
4. 0rth0d0x - хаха, мерси
23.06.2010 11:00
tit написа:
Благородно!
Металика - завинаги!!!
/не мой го написа на амиркански!:)))/

--------------------------------------------------------------------

Радвам се, че си добре!:)

По-добре да си го пишем на български, те достатъчно го пишат на амиркански:)
Ама такава публика като нашата няма да намерят!
Поздрави!
цитирай
5. mikino - :))))))))))))))
23.06.2010 11:09
Якоооо вчера беше много якооо!!!!
Ако имаха и мощността на музиката, такава каквато беше в Пловдив, щяхме да разцепим мрака и гадният град, който валя!
цитирай
6. 0rth0d0x - ти къде беше?
23.06.2010 11:16
mikino написа:
Якоооо вчера беше много якооо!!!!
Ако имаха и мощността на музиката, такава каквато беше в Пловдив, щяхме да разцепим мрака и гадният град, който валя!

бях най-отпред с gothic и видяхме thetrooper...днес пак ще сме с тях.
цитирай
7. chervenata - Давай
23.06.2010 11:58
снимков материал де!
цитирай
8. 0rth0d0x - имам само няколко видеа с кофти качество
23.06.2010 12:05
chervenata написа:
снимков материал де!

от сета на Слейър.Щот не може да си хем на ръба на погото, хем да снимаш :)
По-късно ще ги кача.
цитирай
9. vilidimova - !!!
23.06.2010 12:29
Поздрави и от мен!
Металика са най-добрите!
цитирай
10. анонимен - 0rth0d0x,
23.06.2010 13:09
вас ли разнасяха там отпред? :)))

Беше страхотно, размазващо ... Запазих си малко глас и сили за довечера. :)

А Am I Evil и всички заедно беше нещо, което не се забравя!
цитирай
11. 0rth0d0x - хаха, да-носиха ме и мен за малко
23.06.2010 13:38
animo написа:
вас ли разнасяха там отпред? :)))

Беше страхотно, размазващо ... Запазих си малко глас и сили за довечера. :)

А Am I Evil и всички заедно беше нещо, което не се забравя!

...едва се отскубнах преди да ме захвърлят през загражденията и да ме поеме охраната за да ме изкара навън(както правят обикновенно).
После ще пусна клипа с две от последните парчета на Слейър, където комбинирах снимане с дивашкото пого до мене :)
цитирай
12. cchery - Брилянтен концерт от снощи!!!
23.06.2010 16:09
Най-сетне и публиката да се почувства велика!!! До такова усещане ме доведоха Металика и Слеър!!
цитирай
13. mamas - Здравей!
23.06.2010 16:40
Това не е моята музика, но се радвам, че ти е било хубаво!
цитирай
14. firefly1 - Беше невероятно! Ти къде беше? М...
23.06.2010 18:49
Беше невероятно! Ти къде беше? Можеше да се видим с теб :))))
цитирай
15. malkiatprintz - Як купон е било :) Аз пък бях на бач...
24.06.2010 01:42
Як купон е било :) Аз пък бях на бачкане точно срещу стадиона, ама много викате бре, нищо не чух от музиката ;)
цитирай
16. thrasher - Немога да повярвам че Джеймс и Дейв ...
24.06.2010 11:06
Немога да повярвам че Джеймс и Дейв са свирили заедно. Явно Дейв се е предал и Мегадет се превръщат в поредната помия както това се случи с Металика. Ако съдя и от последния им албум явно натам отиват нещата. Дейв ще предаде феновете си. За мен истински трашъри си остават Ексъдъс. Вече почти 30 години не предават стила си. Бесен и агресивен траш с хапливи текстове за позьорщината, политиката и гадния живот. Точно тая група е достойна за голямата четворка, а не лигльовци като Металика и Антракс. За Слеър или добро или нищо. Като че ли излезнаха от кризата натиснала ги покрай последните два три албума. Мисля че с World painted blood отново доказаха че са все още големи и че все още дишат макар и вече на възраст. По-достойни от Антракс и вписващи се в тая четворка биха били Overkill (ако говорим само за американски банди) или големите Kreator.
цитирай
17. 0rth0d0x - Мдааа...
24.06.2010 11:25
cchery написа:
Най-сетне и публиката да се почувства велика!!! До такова усещане ме доведоха Металика и Слеър!!


а тя наистина се почувства такава!!!

mamas написа:
Това не е моята музика, но се радвам, че ти е било хубаво!


Благодаря ти от сърце!Емоцията беше по-важна от музиката!

firefly1 написа:
Беше невероятно! Ти къде беше? Можеше да се видим с теб :))))


С никой не се уговорих от блога, само с Готик и Дъ Труупър се засякохме...
Радвам се, че си била там

malkiatprintz написа:
Як купон е било :) Аз пък бях на бачкане точно срещу стадиона, ама много викате бре, нищо не чух от музиката ;)


О дааа..още съм прегракнал...
цитирай
18. 0rth0d0x - Здравей трашър
24.06.2010 11:38
thrasher написа:
Немога да повярвам че Джеймс и Дейв са свирили заедно. Явно Дейв се е предал и Мегадет се превръщат в поредната помия както това се случи с Металика. Ако съдя и от последния им албум явно натам отиват нещата. Дейв ще предаде феновете си. За мен истински трашъри си остават Ексъдъс. Вече почти 30 години не предават стила си. Бесен и агресивен траш с хапливи текстове за позьорщината, политиката и гадния живот. Точно тая група е достойна за голямата четворка, а не лигльовци като Металика и Антракс. За Слеър или добро или нищо. Като че ли излезнаха от кризата натиснала ги покрай последните два три албума. Мисля че с World painted blood отново доказаха че са все още големи и че все още дишат макар и вече на възраст. По-достойни от Антракс и вписващи се в тая четворка биха били Overkill (ако говорим само за американски банди) или големите Kreator.


Ако съдя по ника ти явно наистина харесваш стила и си запознат, понеже си го написал правилно:)Знаеш за какво говоря, сигурен съм!
Тук по-скоро става въпрос за лични предпочитания-лично аз никога не съм харесвал Мегадет и Антракс, Слейър - само три албума ми допадат.
За мен най-големите в този стил са и ще си останат Криейтър-завинаги!
Но не съм съгласен, че наричаш Металика лигави-групата, която е създала непреходни класики като Seek'N Destroy, Fight Fire with Fire, Battery... да споменавам още няма смисъл.
Когато Thrash-а беше в силата си-Металика пишеха законите му.
След Черния албум нещата при тях придобиха комерсиален привкус, спор няма.
Но след концерта оня ден-професионализма им изграден през тези близо 30 години на сцената ме остави без дъх!
Поклон пред това!
Наздраве!
цитирай
19. gothic - Брат!
24.06.2010 13:58
Култово та култово!!!!! А снощи!!!! След като се изгубихме в тълпата преди Рамщайн по някакъв непонятен и за мен начин се отзовах на първа линия....Ебаси - жалко че не носех фото, а телефона ми не прави добри снимки (пък и как да стигна до него). Щяха да ме изпекат шибаните немци, обаче те са НЕЧОВЕЦИ...
цитирай
20. 0rth0d0x - евала, аз бях отпред вляво и се разбих!!!
24.06.2010 17:16
gothic написа:
Култово та култово!!!!! А снощи!!!! След като се изгубихме в тълпата преди Рамщайн по някакъв непонятен и за мен начин се отзовах на първа линия....Ебаси - жалко че не носех фото, а телефона ми не прави добри снимки (пък и как да стигна до него). Щяха да ме изпекат шибаните немци, обаче те са НЕЧОВЕЦИ...

НЯМА ТАКИВА ИЗРОДИИИ!!!
Ще кача всички клипчета скоро!!!
цитирай
21. rockbul - Голяма ли ? Та и четворка.
25.06.2010 05:02
Точно тези псевдо музиканти прецакаха " Хард Рока" и музиката въобще той изчезна от MTV. От този момент настъпи чалгата в света и черните завзеха ефира.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив