Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 20:00 - AC/DC чупят рекорда по посещения
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 5697 Коментари: 11 Гласове:
33

Последна промяна: 15.05.2010 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не бях на концерта.
Обаче наистина много се изкефих на всичко, което прочетох, чух и разбрах от блогове, новини и приятели...
Става ми някак топло на душата, че (както написах при Микино) ,рекорд по посещаемост в чалгарската ни татковина направи именно такава група.
Поздравявам всички фенове, които са сбъднали мечтата си, съвсем искрено и с леко благородна завист, защото отлично знам какво е чувството!!!

КАМБАНИТЕ НА АДА

 

Аз съм бушуващ гръм, проливен дъжд.
Аз идвам като ураган.
Моите мълнии пламтят през небето.
Ти си още млад, но трябва да умреш!

 

Аз не взимам заложници, животи не щадя.
Никой не ми се противопоставя.
Aз взех своята камбана, ще те отведа в Ада. 
Аз ще те хвана, Сатаната ще те вземе!

 

Камбаните на Ада!
Камбаните на Ада! Ти принуждаваш ме, звънейки...
Камбаните на Ада! Температурата ми е висока...
Камбаните на Ада!

 

Ще създам зловещи тръпки нагоре и надолу  по гръбнака ти.
Ако си от лошите, ти си мой приятел!
Виж как бяла светлина пламва, когато  раздирам ноща.
Защото ако доброто е от ляво, значи аз те тласкам на дясно... 

 

Аз не взимам заложници, животи не щадя.
Никой не ми се противопоставя.
Aз взех своята камбана, ще те отведа в Ада.
Аз ще те хвана, Сатаната ще те вземе!

 

Камбаните на Ада!
Камбаните на Ада! Ти принуждаваш ме, звънейки...
Камбаните на Ада! Температурата ми е висока...
Камбаните на Ада!

 

Камбаните на Ада! Сатаната идва за теб!
Камбаните на Ада! Той бие ги сега.
Тези камбани на Ада! Tемпературата е висока.
Камбаните на Ада! Одвъд небето.

 

Камбаните на Ада! Tе водят те надолу!
Камбаните на Ада! Влачат те надолу!
Камбаните на Ада! Ще разцепят ноща!
Камбаните на Ада! Няма начин да ги победиш!
Камбаните на Ада!







Гласувай:
33




Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Знаеш ли какво е да усетиш положи...
15.05.2010 21:28
Знаеш ли какво е да усетиш положителната психическа енергия на 60 000 души събрани на едно място :))) Само положителна !!! Излъчена в продължение на два часа на точното място:)))
Имаш ли предствава какво е това ? :))))))
Все едно да протегнеш ръка и да накараш Земята да се завърти в обратна посока ...........
цитирай
2. 0rth0d0x - Знам какво е на 45 000 :)
15.05.2010 21:59
karambol5 написа:
Знаеш ли какво е да усетиш положителната психическа енергия на 60 000 души събрани на едно място :))) Само положителна !!! Излъчена в продължение на два часа на точното място:)))
Имаш ли предствава какво е това ? :))))))
Все едно да протегнеш ръка и да накараш Земята да се завърти в обратна посока ...........


...сега за десет-петнадесет хиляди няма да се пазарим, хи хи хи...:)
цитирай
3. boristodorov56 - Ето част от концерта:
15.05.2010 22:40
http://www.youtube.com/watch?v=RpcghjFWs_g&feature=player_embedded
цитирай
4. 0rth0d0x - Мерси Боре!
15.05.2010 22:43
boristodorov56 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=RpcghjFWs_g&feature=player_embedded

Изгледах май всички видеа в нета, но не е същото.
Знам че,леко се попре*бах като не отидох, ама...
цитирай
5. edinman - Само ме тревожи едно
15.05.2010 23:12
По стар нашенски обичай ,сега започнаха сравненията-Металика,Депеш...AC/DC!
Посещаемост,организация,звук...
Хубаво ли ни беше?Хубаво!Супер!
Да го изживеем и да чакаме следващите :)
Аз лично много искам да е това
http://www.youtube.com/watch?v=bEyrhdBIyD8
цитирай
6. mamas - Изненадвам се, че не си бил там.
16.05.2010 08:46
Не съм запалена фенка, но се радвам за това, което се случва.
България не е Чалгария, колкото и да се опитват някои да наложат чалгата в живота ни.
цитирай
7. tutankhamon661 - За AC/DC казват, че на никой не са баш ...
16.05.2010 17:42
За AC/DC казват, че на никой не са баш любимата група, но пък ги слушат абсолютно всички рокаджии. Това име е задължително за всяка уважаваща себе си колекция.
цитирай
8. firefly1 - Аз бях на концерта и наистина беше ...
16.05.2010 19:48
Аз бях на концерта и наистина беше страхотно, имаше страшно много хора , а аз бях доста назад и не видях много неща , но се радвам ,че писъствах :) С нетърпение чакам да отида и на metallica и scorpions :Р Показахме им на чалгарите ,че сме повече с този концерт и че rock and roll-а в Б-я още е жив :Р
цитирай
9. punkass - Аз пък го слушах от Борисовата и пак ...
17.05.2010 10:57
Аз пък го слушах от Борисовата и пак съм много щастлива, че бях толкова близо :))) Браво на всички, които са изпитали онова жегващото в стомаха, когато са ги видели с очите си и са се потопили в невероятната им музика! :)))
цитирай
10. bassplayer - Аз не ги слушам
17.05.2010 11:10
tutankhamon661 написа:
За AC/DC казват, че на никой не са баш любимата група, но пък ги слушат абсолютно всички рокаджии. Това име е задължително за всяка уважаваща себе си колекция.


В моята колекция ги няма. Нямам нищо против тях, рабира се.
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Големиянт ми син Храбър беше с приятелката си там,
18.05.2010 17:13
на тревата, пред сцената. Много са доволни от организацията на концерта, както и от изпълненията на тази група. Те и двамата не може да се каже, че са фенове на тази група, може да се каже, че са отишли заради шоуто, но са останали много доволни. Аз харесвам само няколко техни парчета и това не можа да бъде достатъчна причина да отида там. Въпреки това се радвам на тяхното посещение и отлично представяне.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив