Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 06:42 - Никакво съчувствие за глупци
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 3563 Коментари: 5 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Глупци!
Всички ви слагам настрана
Куршумите ваши не ще ме наранят
Аз съм Ерес, пламтящия ад съм аз
Въплъщението на всичко, от що се боите

Аз съм всичко, що вие не ще бъдете нивга
Разкриваща истината машина на омразата
И повече не ще толерирам
Лъжи от кралство, основано на боязън

И все пак ако нищо не съществува горе?
Никаква блестяща слава и никакъв Бог?

Вий не подлагате на съмнение, а сляпо вярвате
Над вашето невежество ще пирувам аз

Да вървят по-дяволите добродетелите, божествената любов,
Идолите ви от дърво, законите ви
Коленичете пред Господа си, все още невиждащи

Той вижда лъжите ви
Той заслепява ви със страх

Око за око, зъб за зъб
Сърцата ваши ще изтръгна
Силом ръце на истината
С безпощадни челюсти ще разкъсам
Вашите немощни утроби
Никакъв Бог не съществува за да ви спаси от ористта ви

Вие не ще нивга видите светлината!
Обречени да живеете сред лъжи!



Тагове:   никакво,   съчувствие,


Гласувай:
26



1. lagrima - Добро утро и хубав ден ти желая!:)
21.04.2010 08:57
Добро утро и хубав ден ти желая!:)
цитирай
2. queerfish - Добро утро и усмихнат слънчев ден и ...
21.04.2010 09:28
Добро утро и усмихнат слънчев ден и от мен! Опитах се да вникна по-така в този текст, но нещо спя още. Дълбочък е и ще го прочета по-късно пак, че рибешката ми главица явно има нужда от кафенце преди прочита на такова нещо :)))
цитирай
3. bassplayer - Текста е супер
21.04.2010 10:43
Обаче не ми тръгна песента. Тубата редовно прави такива проблеми.
цитирай
4. raders - Голям юнак!
21.04.2010 21:34
Голям юнак!
цитирай
5. musik - хаха :Д
25.04.2010 02:51
помислих, че е стихотворение, чак като стигнах до клипчето ми светна ^^ браво
behemoth ще бъдат на сонисфиъра, ако не се лъжа
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив