Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 16:00 - Прочистване
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 3205 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Dimmu Borgir - Puritania


Ние сме вън от твоята природа
Подкрепяме изтребването на човешката раса
4 ,3 ,2 ,1 ...

Хаоса се спуска
В защитените земи
Премахва грешките в човека
И помита всички слабеещи породи

Аз съм война ,Аз съм болка
Аз всички ви избивам завинаги
Аз съм сълзите в твоите очи
Аз съм скръб ,Аз съм лъжа

В миналото са толерантността
И присъствието на грация
Метачите отиват
Да чистят мръсния човешки парад

Аз съм чист ,Аз съм верен
Аз съм повече от всички вас
Аз се усмихвам ,аз съм радостен
Аз съм тунелите ,под земята

Аз съм космическите бури
Аз съм и малкото червейче
Аз съм страхът в нощта
Аз съм носителя на светлината

Земята... успешно... заличена




Гласувай:
5



1. lagrima - Радвам се, че публикува всички тези ...
11.04.2010 16:08
Радвам се,че публикува всички тези постинги!Удоволствие е да те посещавам!
цитирай
2. 0rth0d0x - Tрогнат съм за което!!!
11.04.2010 20:25
lagrima написа:
Радвам се,че публикува всички тези постинги!Удоволствие е да те посещавам!

Благодаря ти!!!
цитирай
3. elpidaa - и аз се радвам, че ги връщаш, някои от ...
12.04.2010 17:04
и аз се радвам, че ги връщаш, някои от тези постинги са ми любими :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив