Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 16:08 - За Тролите
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 17050 Коментари: 47 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Ако влезеш в насрещното, ще бъдеш сгазен,
т"ва е така защото всички мразиш и си най-мразен.


Ей палячо! Ей комплексар! Манипулирано кученце!
Комплексар!
Много лесно лаеш!
Шти избия зъбите!
И шти затвора устата.

Защо ми трябва да се връзвам,на кривогледи тъпаци,
дето да рапират на ч***а ми, имат мераци.
Извинявай, от Колумбия ли идваш сине,
пий си млякото и гледай през прозореца.
България да не подминеш.

Ей го бе! Еб**и гъзара. Кой като него,
се вози в 20-годишна самара.
Добре че е тати, ама да дава по-малко пари,
щот" когато са много влизат направо в ноздрите ти.

Тича да целува п***ите кат се нафирка,
ама да знаеш че така си ми направил поне една свирка.
Оставете го малко, недейте да го пъдите,
със мойто с**е, сега ще му измия зъбите.

Щото той обича да го гълта само на богати,
абе за тия неща знаят ли майка ти и баща ти?
Ей, че се напъва тоя блог-бандит,
да блога е шит,
но ти си хемороид.

Ще се спукаш, няма да го преживея!
На феновете дето ги нямаш, за кво ще им пея?
Имало едно време един трол, бати блогъра,
тренирал хвърляне на гомна срещу вентилатора.

Измислих ти текста, в 5-те димящи гърла,
докато ти се криеш от брат ти, че пушиш трева
и хранеше всички манекени отрито, въртяна мастия си,
баунс, баунс, да засмучеш парите.

Нямам нужда като теб от римов речник,
М.рапа (М точка рапа).
Не ти ли каза за моите рими безконечник?
Ти знаеш, Sniper, че е най-напред,
Прекалено Лично 3, специално за теб.

Къв трол си бе, от скръб умрел си бее,
аз ли те мразя, или ти хейтър си бее.
От една S-Class-a чух, пишока ти малък бил,
запалила го, помислила че е джойнтчето което си й свил.

От лаф на лаф, да не оспориш сега и мойто бащинство,
бил е**л, казва със замечтана въздишка:
Блогъра в България с най-малката пишка!

Следиш ли мисълта ми,
в блога Гангстер, във живота целуни гъза ми.
Кой ще каже как се казва рап сапунената драма?!

К**а ми е за милиони, но в устата на 100 килограма!!!
Нека ти помогна, няма време да се бавим,
с международния знак, погледа шти изправим.
И любимата ти рима за финал:

Копеле, майка ти в човката съм е**л.

Кривоглед. Ти за рано пиле ли се помисли бе, балък?
Още не си се излюпил бе келеш.

Ако влезеш в насрещното, ще бъдеш сгазен,
т"ва е така защото всички мразиш и си най-мразен.


Кривоглед, кривоглед... Колумбийски кривоглед.
Ей помияр, докога ште уча да рапираш бе?!
Нали знаеш, че на мене не можеш да ми говориш така?!
Кво? Не било за мене?

Еми аз гледам, че ме гледаш и си мисла че е за мене.
Ааа, то било за тоя до мене...
Е, щом е за тоя до мене нЕма проблеми.
Щом не е за мене, нЕма проблеми.






От известно време няк"ви потребители в блога се опитват да се подиграват с мен при положение, че не съм провокирал досега никой с нищо и пускат няк"ви безумни постинги и коментари по мой адрес.

Това е първият и последният постинг в който говоря за така наречените троли но мисля, че текста на песента е достатъчно красноречив и най-много се доближава до подбора от думите, които бих употребил лично аз.

Позволих си да направя някои корекции с добавени линкове.:)

И пак се пробвайте да пробутвате изтърканите лафове за MIB и долнoпробни  обиди за мен и DjGator, след като не се занимавам и не съм част от тази така наречена блог организация.



Shut Up and F**k You All


И пак пишете но знайте, че  просто не сте улучили поредния, който ще ви се връзва .
Този "по-здрав"  ви е предостатъчен...


Да ме прощават модераторите за циничния пост, също така и хората с по-изтънчен вкус, които понякога влизат в блога ми, но това тук е точно предназначено!




Гласувай:
44



1. анонимен - Те са сган приятелю
31.03.2010 16:35
Още ли продължават с теб и M.I.B да се занимават. От скоро само с мен и моите приятели се занимават.
Тегли им една майна, най вече на това същество което живее в интернет.
Такъв човек няма да се роди втори път- всичките му социални контакти в интернета и то ако са контакти това, ако е нормално поведение добре, ама неее.
И не е само той- куп дебили има които му пригласят и се разпределят кой на кого да се "присмее".
Отврат!
цитирай
2. 0rth0d0x - ми ...бях достатъчно красноречив мисля...
31.03.2010 16:38
grobarq написа:
Още ли продължават с теб и M.I.B да се занимават. От скоро само с мен и моите приятели се занимават.
Тегли им една майна, най вече на това същество което живее в интернет.
Такъв човек няма да се роди втори път- всичките му социални контакти в интернета и то ако са контакти това, ако е нормално поведение добре, ама неее.
И не е само той- куп дебили има които му пригласят и се разпределят кой на кого да се "присмее".
Отврат!

всъщност - исках да разберат, че все пак знам, че бълват глупости по мой адрес, защото по нищо не давах да си личи, че им обръщам внимание.
Нека знаят истинското ми мнение за тях!
цитирай
3. анонимен - 0rth0d0x
31.03.2010 16:45
Знаеш ли, прав си. До дни и аз им отговарях ама сега си мълча, от това се дразнят. Една тролеса дори измисля лъжи че съм гласувал за нея, ама не ми пука.
Нито ме знаят, нито ме познават, избиват си комплексите.
Хайде лек ден ти желая, остави ги да умрат от собствената си злоба:)
цитирай
4. henzelski - Че какво му е
31.03.2010 16:50
циничното на поста, приятелю, няма такова нещо! Това е просто отговор на тролската наглост! И аз си имам едно странно "почитателче", именувало се brqh, което с абсолютно нищо не съм предизвикал, но какво от това?! Пръска злоба и завист из блога ми, обижда мен и коментиращите там и спами всеки път просто ей така... Дебилска му работа!
цитирай
5. 0rth0d0x - Благодаря ти, приятелю!!!
31.03.2010 16:54
henzelski написа:
циничното на поста, приятелю, няма такова нещо! Това е просто отговор на тролската наглост! И аз си имам едно странно "почитателче", именувало се brqh, което с абсолютно нищо не съм предизвикал, но какво от това?! Пръска злоба и завист из блога ми, обижда мен и коментиращите там и спами всеки път просто ей така... Дебилска му работа!


Е**л съм им майката, дреме ми...
Днес просто не съм на кеф...
Хубав ден ти желая, човече!!!
цитирай
6. cefulesteven - Хубаво поздравче си им спретнал...
31.03.2010 17:44
Хубаво поздравче си им спретнал:)))

Поздрави!!
цитирай
7. bassplayer - Имат нужда такива хора от HAMMER SMASHED FACE
31.03.2010 17:46
Сериозен човек никога няма да тръгне да се занимава да пише глупости, такива хора са абсолютни мишки, невзрачни олигофрени, които имат нужда да ги пратиш на бригада да берат памук от село Дълбоки до ТЕЦ 2 да ги пече слънцето по цял ден, а в събота и неделя да помагат на някой строеж или в Пътното извънредни смени да поемат, но пак няма гаранция че ще се излекуват.

Преди време и аз получавах по емейла заплахи, но веднага отговорих като си дадох точния адрес да дойдат на място да се разберем, но никой не дойде, а аз съм на толкова лесно място - буквално в центъра на България.
цитирай
8. kapricia - :о)))
31.03.2010 17:47
Хич не се връзвай, приятелю! :о))) Щеше да е по-странно, ако нямаше такива хора, нали? Освен това да са дразнители за някои е единствения начин да успеят да си откраднат малко внимание. Все тая, че "вниманието" обикновено се изчерпва с някоя сочна ругатня. Не е трудно да вникнеш в плиткоумието на подобно мислене. Не е и забавно, но понякога нямаш избор. В повечето случаи противоотровата е "убий простака с мълчание", но има и някои патологични случаи, когато се иска действие според девиза "с неговите камъни по неговата глава". Е, тогава вече става забавно. :о)))
цитирай
9. 0rth0d0x - Мдааа
31.03.2010 17:53
cefulesteven - Нали?
Поздрави и на теб, Маестро!

bassplayer - те няма да разберат нищо от Кенибъл, поднесох им го по-нашенски.

kapricia - Еми да, постъпих по забавния начин май,а?:)
Ха ха ха...Всъщност - не се връзвам.Поне не много.
Но мисля, че са си го заслужили.
цитирай
10. djgator - 0rth0d0x
31.03.2010 18:05
Приятелю, помиярите в тоя блог се броят на пръстите на една ръка - не си струва да си хабим нервите за шепа олигофрени. Отдавна вече влизам само за по 15 минути и то през ден. Нашата организация от много време не функционира, точно по тези причини - не са достоен противник :))
цитирай
11. mirandolina - Ама...
31.03.2010 18:18
ти още ли се "връзваш" на такива неща ????? Мисля, че трябва да си ги надживял. Песента е супер !:)))
Весели празници от мен и.....пази яйцата / хи-хи ! /:)))
цитирай
12. damnation - за bbbb не се изненадвам, той вече се ...
31.03.2010 18:29
за bbbb не се изненадвам, той вече се превърна в карикатура, ама рустам не се ли беше освестил по едно време ?
цитирай
13. allbi - уф,
31.03.2010 18:29
направо ме разби
как ме накара да им влизам в блоговете
земат да си помислят нещо ...

къде ти са тролките ?
или не смееш, а ;)
цитирай
14. анонимен - damnation
31.03.2010 18:32
Напротив, по зле става. Ела в блога ми, извадих негов коментар, ако знаеш какви ги пише
цитирай
15. divna8 - Весело се е получило...
31.03.2010 18:54
Когато реагираме със сарказъм на подобни провокатори - им става зле... Техен проблем!!! Поздравявам те за начина който си избрал, за да им натриеш носа... Смей се и си свиркай - никой не се заяжда с безличен човек .. А ти си личност, затова ти завиждат.
Приятна вечер!!! С усмивка от мен :)
цитирай
16. анонимен - Браво и
31.03.2010 19:00
от мен!
цитирай
17. loran - ha haaaaaaaaa
31.03.2010 19:13
Pitash li me men? Ia da ne ti puka.Gore glavata!
цитирай
18. malkiatprintz - Хех. . . готино, ама мислех, че са ...
01.04.2010 04:08
Хех... готино, ама мислех, че са кротнали. Какво пък, и такива хора трябва да има – поне колкто за контрастен фон :)
цитирай
19. анонимен - А ти защо си затворил коментарите за анонимни?
01.04.2010 04:17
Нали си много смел, избиваш зъби... ;-)
цитирай
20. 0rth0d0x - a ти защо си се опитвал да ми се правиш на смел анонимен?:)
01.04.2010 07:26
petkohuev написа:
Нали си много смел, избиваш зъби... ;-)


Смел съм да, но не мога да смогна да псувам анонимни...срещу спама всеки е безсилен.
цитирай
21. boristodorov56 - Бъди над скопените и безличниците!
01.04.2010 08:40
Не обръщай внимание на безличните анонимници!
Не им обръщай внимание!
Не приемай нещата лично - те нито те познават, нито знаят кой си и какво си -
те го правят от позицията на личното си ограничение и тъпота.
Не им отговаряй за да ги кефиш и легитимираш.
Не ги трий - това ще е тяхното наказание, от което не ще могат да се освободат!
цитирай
22. 0rth0d0x - Прав си!
01.04.2010 08:44
boristodorov56 написа:
Не обръщай внимание на безличните анонимници!
Не им обръщай внимание!
Не приемай нещата лично - те нито те познават, нито знаят кой си и какво си -
те го правят от позицията на личното си ограничение и тъпота.
Не им отговаряй за да ги кефиш и легитимираш.
Не ги трий - това ще е тяхното наказание, от което не ще могат да се освободат!

досега се старах да не им обръщам внимание, но...
цитирай
23. basst - Бейбииииииии, Впечатлявай се от ...
01.04.2010 09:08
Бейбииииииии,
Впечатлявай се от хората, които те обичат и се радват, че си тук....а не от рогачите.....
Има една мъдра поговорка (аз нали съм вече стааар човечец): На човек насила можеш да му ВЗЕМЕШ, но не и да му ДАДЕШ! :)
Наслаждавай се на хубавото време и на идващите празници....:)*
цитирай
24. 0rth0d0x - мерси бейби :)
01.04.2010 09:11
basst написа:
Бейбииииииии,
Впечатлявай се от хората, които те обичат и се радват, че си тук....а не от рогачите.....
Има една мъдра поговорка (аз нали съм вече стааар човечец): На човек насила можеш да му ВЗЕМЕШ, но не и да му ДАДЕШ! :)
Наслаждавай се на хубавото време и на идващите празници....:)*


стар човечец ли си, лелееее - казвай ги тия неща :)ха ха ха
Знам иначе и се впечатлявам ама както пишеше kapricia - „и я че изокам некой ден”, дето вика Чудомир
:)
Желая ти страхотен Велики четвъртък бейб:)
цитирай
25. basst - Е та не видя ли - стар, грохнал, с б...
01.04.2010 09:43
Е та не видя ли - стар, грохнал, с бастун се подпирах...само, че го бях оставила под пейката да не ми се хилят младоците :Р
цитирай
26. punkass - Колега, над тези неща си, наистина ...
01.04.2010 10:02
Колега, над тези неща си, наистина не беше нужен този пост ;)
Тая сган не си заслужава вниманието, ти си пичага, а онея просто злобеят. Щом злобеят и злорадстват - значи по някакъв начин ти завиждат!

Изобщо да не ти пука! Като един виден металяга бъди пич и ги отсвири :)))))
цитирай
27. 0rth0d0x - нали прочете, че това е първият ми и последен пост за тях ? :)
01.04.2010 10:05
punkass написа:
Колега, над тези неща си, наистина не беше нужен този пост ;)
Тая сган не си заслужава вниманието, ти си пичага, а онея просто злобеят. Щом злобеят и злорадстват - значи по някакъв начин ти завиждат!

Изобщо да не ти пука! Като един виден металяга бъди пич и ги отсвири :)))))


Ха ха, мерси за коментара.
И да, мисля че, добре са отсвирени вече :)
цитирай
28. анонимен - Супер песен
01.04.2010 10:57
и текст и музика )) Имах ги твоите проблеми с балета 2 години , а сега един поет ми се пуска сладко и все в техен стил ))) Аз пък за него си свиря )))))))))))
Поздрав за Празника на хумора ))))))))
цитирай
29. lado - Докси, ако някой се е родил идиот, то ...
01.04.2010 11:29
Докси, ако някой се е родил идиот, то това е за цял живот. Хубаво си ги пуснал по пързалката, и не им обръщай внимание повече.
Млад си , а трябва по-дебела кожа да си отгледаш - имаш време.
Здраве и късмет!
цитирай
30. 0rth0d0x - Мда, лесно лаят
01.04.2010 11:34
lidis - не слушам рап но Спенса ми е фаворит с невероятната си способност за фрийстайл!!!При това много смислен!!!

lado - хахаха, евала за лафа, приятелю!!!
Ми, ще гледам да си отгледам.
цитирай
31. mikino - 100% ЗА!!!
01.04.2010 11:56
Хич да не ти пука за цензурата - когато казваш истината, начинът по който горавиш е без значение, важното е да те чуят!
цитирай
32. bassplayer - Човек може
01.04.2010 12:30
Човек може да живее без вода 3 дни, без храна 30 дни, без акъл - цял живот !
цитирай
33. анонимен - Не обръщай внимание на безличните ...
01.04.2010 14:02
boristodorov56 написа:
Не обръщай внимание на безличните анонимници!
Не им обръщай внимание!
Не приемай нещата лично - те нито те познават, нито знаят кой си и какво си -
те го правят от позицията на личното си ограничение и тъпота.
Не им отговаряй за да ги кефиш и легитимираш.
Не ги трий - това ще е тяхното наказание, от което не ще могат да се освободат!
Опитах това за което говориш, но съсипаха атмосферата, почнаха да обиждат подсексуално блогъри тук и админите завряха поста в дън земя, когато изтрих обидите пак го пуснаха, понякога просто не става
цитирай
34. baletlnetpepas - Браво
01.04.2010 14:55
пореден пост на първа
цитирай
35. 0rth0d0x - Благодаря Ви, че позволихте това baletlnetpepas
01.04.2010 15:01
baletlnetpepas написа:
пореден пост на първа

:)))
цитирай
36. 0rth0d0x - vostroto - как да не обърнеш внимание на лайното
01.04.2010 15:01
което е изцапало обувката ти?
цитирай
37. sisithebest - не по темата, но....
01.04.2010 15:05
егати и песента?!?!!?!?!?!? (headbang)
цитирай
38. 0rth0d0x - що бе? :)))
01.04.2010 15:11
sisithebest написа:
егати и песента?!?!!?!?!?!? (headbang)


мене много ме кефи, нищо че не слушам рап.
цитирай
39. elpidaa - buddy, за мен ти си един от най-то...
01.04.2010 17:09
buddy, за мен ти си един от най-толерантните, деликатни и възпитани блогъри. имаш съвест и добро сърце! всичко това се вижда от постингите ти! живота ни не е лесен, но може да бъде малко по..., ако просто даваме израз на положителното и човешкото, не е трудно да се усмихнем, да кажем добра дума, да подадем ръка. е, не всеки го може. весели празници :)
цитирай
40. lagrima - Когато цъфнат теменугите и рабо...
01.04.2010 20:39
Когато цъфнат теменугите и работите тръгнат зле,
е*и им майката на другите и дледай ти да си добре!
цитирай
41. анонимен - Музиката
02.04.2010 02:49
Как го правите това? :) 'баси якото.
цитирай
42. imperator - 0rth0d0x
03.04.2010 02:43
Много грубо се изложи! Не съм го очаквал. Гневната ти реакция окончателно доказа правотата ми. В противен случай едва ли щеше да се запалиш толкова.
Без да съм те нарекъл с нито една обидна дума, ти изръси цяла торба по мой адрес. Къде по-точно споменах майка ти?
В поведението ти забелязвам тотална липса на достойнство. Това е изненада за самия мен - имах съвсем друго мнение за теб.
Точно аз мога да те уча най-вече на възпитание!
цитирай
43. 0rth0d0x - imperator
03.04.2010 08:17
Благодаря за коментара!
Явно не си ме разбрал, нито към кой точно е насочен особено тази част за майката в текста на Спенса, за което има директни линкове към съответния профил.
Нямам намерение да се обяснявам, нито да посвещавам втори постинг на троли и други като теб, чието единствено удоволствие е да критикуват някого само заради възможността да предизвикат раздразнение.
Съжалявам, но ги поставям в категорията на горните и тях.
Ако пък ти имаше желанието да ме разбереш, нямаше да ми посвещаваш втори постинг с поучителен тон, който за мен е много по-обиден от например директните обиди.
Нито ме познаваш, нито знаеш кои точно са приятелите ми тук, за да твърдиш, че споделят мнението ти.
А подозирам, че лицемерието е прилягащо повече на теб, защото май си някой от тези, които уж ми се водят приятели в блога.
А най-малкото, боя се , че наистина си манипулиран.Дори само от грешното ти впечатление и твоето решение за причината да изтрия стария си блог.
И къде видя гняв в реакцията ми?
Ако беше гняв, щях да напиша дълъг постинг с критики но проявата на насмешливо безразличие, като публикуването на текст на рап песен (като имай предвид, че не слушам такава музика), вместо каквото и да е мисля че, показва добре много неща.
Дори дълго се колебаех, дали изобщо да си губя времето с пост за такива хора, но прекалено дълго съм ги игнорирал и исках просто да им покажа, че зная за съществуването им :)
Както и да е, нека не си разваляме настроението допълнително точно на този светъл празник.
Въпреки изкушението да подразним някого анонимно в блога за да погъделичкаме някак комплексите си, все пак всички сме хора и ти желая, както и на горепосочените светли празници!
Бъдете здрави!
цитирай
44. cornflower - Всички минаваме
06.04.2010 16:24
през тролска фаза. Сигурно си има назначени за целта троли. Лошото е, че админите не им се противопоставят. Анонимната опция трябва да отпадне, за да не им дава възможност да виреят.
Колко жалко, че много хора си отиват по тази причина, а блогът остава място за интриги.
цитирай
45. mirogankov - Мараба д'зверо....
07.04.2010 10:11
:):):):):):)
Да си жив и здрав батка:):):):)
цитирай
46. mirogankov - Мараба д'зверо....
07.04.2010 10:12
:):):):):):)
Да си жив и здрав батка:):):):)
цитирай
47. sestra - Подкрепям виждането ти.
08.04.2010 09:09
Убедена съм, че подбуждането на конфликти в нета е тъпотия. Не отивам да правя в нета това, което не бих направила наживо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив