Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2010 20:00 - Луди Басисти
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 2568 Коментари: 4 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Попаднах на няколко пича в Тубата.
На първият, който ме израдва никнеймът му е CannibalisticZombie .


Ето клипа, които ми допадна , останалите може да си ги проследите в официалния му канал.




Другия "болен" тип (чийто ник напълно се връзва с мнението ми) е InsaneDeathMachine.Прави баса от  Reciprocal на Origin ей така,както си пия кафето.




Аз не съм експерт, нито музикант, но смея да твърдя, че съм чувал доста банди и този младеж определено ми направи добро впечатление.
И накрая пак CannibalisticZombie щото ме кефи:)))






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. portishead - Виж това - басиста на Primus - доста добър! :)))
02.03.2010 20:13
http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko
цитирай
2. bassplayer - Да, супер е
03.03.2010 15:40
и аз за този басист бях писал преди месеци. Свири кавъри на обскура, доброто в случая, е че ясно се вижда постановката на свирене, и може да се използва като бас школа. Ако продължава така да се развива след време може да участва в някой успешен проект.
цитирай
3. bassplayer - Да, но за Праймъс
03.03.2010 15:42
portishead написа:
http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko


Добър е в слап баса, но идеите са му еднообразни и съм сигурен че не владее бързите техники на свирене
цитирай
4. bassplayer - Сега пак прегледах клипчетата
18.03.2010 17:51
Еволюцията е и в кавърите. Сега младите не започват с кавъри на Металика, както аз едно време бях, а с Обскура, което е идеална начална база за развитие.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив