Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 00:03 - Върнах се...
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 16318 Коментари: 42 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Първо искам да поздравя elpidaa и да и благодаря, че запази ника ми!

Благодаря ти,Музо!

И както бе писано (някъде из нета де, не от пророка)

на седмия ден се завърнах, Пазителко:)

Поздрав специално за теб!!!!


 


Накарай хората да се хванат за ръце

и нека изпълнят сърцата си с истина

Ти взе решение и го направи

както е писано...


Сложи си бронята, разкъсана от битки

и приготви меча си, който заслепява.

Бъди готов за Господарите на Мрака

Те следят Пътя ти

така че бъди предпазлив, тих, и се ослушвай.

Чуваш ги как си шептят

в короните на дърветата.


Въртиш се, замайваш се.

Очите не виждат но чуваш шепота

който обърква пътят ти

Не можеш да ги проклинаш

без да ги сломиш.


Внимавай за моретата от омраза и грях

или всички ние хората ще забравим какви сме били.

Нашата надежда е твоята победа.

Убий сатаната, който не иска ние да съществуваме.

Убий!


Ти си Пазителят на Седемте Ключа

които заключват седемте морета

Пророкът е казал преди да ослепее:

„скрий ги от демони и спаси човечеството, или светът в който живеем

ще бъде продаден на трона на злото,платен със златото на Луцифер.“


Можеш да усетиш студената пот

как се стича по врата ти

и как гномите на лицемерието хвърлят кал по гърба ти

Воден от заклинанията на стария пророк

ти ще понесеш болка, която само стомана може да издържи.

Застани твърдо на своята позиция

и следвай знака,изпълни обещанието.

И направи каквото е предсказано.


Седемте морета са далече

поместени в долина на прах, горещина и пот.

Седемте морета са далече

поместени в долина на прах, горещина и пот.


Ти си Пазителят на Седемте Ключа

които заключват седемте морета

Пророкът е казал преди да ослепее:

„скрий ги от демони и спаси човечеството, или светът в който живеем

ще бъде продаден на трона на злото,платен със златото на Луцифер.“


Хвърли първият ключ в морето на омразата

Хвърли вторият ключ в морето на страха

третия ключ в морето на безчувствеността

и накарай хората да протегнат ръце едни към други

Четвъртия ключ принадлежи на морето на алчността

а петият – на морето на глупостта


Страдание,страдание приятелю

защото света е в дяволските ръце.

Страдание,страдание приятелю

хвърли ключа и ще умреш

Страдание,страдание приятелю

защото света е в дяволските ръце.

Страдание,страдание приятелю

хвърли ключа и ще умреш


На една могила на последното море

той седи там, следейки те с поглед

със своя жеезен глас, причиняващ болест

Той си играе с теб с наслада:


„Човече,ти за кого семислиш?

Глупав лентяй със седем звезди

не хвърляй ключа или ще видиш размери жестоки

каквито те могат да бъдат..“


„Не му позволявай да отнеме силата ти, хвърли ключа“


 

 

 






Гласувай:
27



Следващ постинг

1. damnation - Ахахаха, добре дошъл брат :) Лип...
26.02.2010 00:06
Ахахаха, добре дошъл брат :) Липсваше в блога, ама се завърна :) Че и ква героична снимка си избарал :)
цитирай
2. анонимен - Снимката е супер ! )))
26.02.2010 00:11
Седем пъти молих се на Бога !
Ти да се завърнеш в блога !)
цитирай
3. 0rth0d0x - Мерси хора!
26.02.2010 00:14
damnation - чак па героична:)))
Добре заварил!!!

lidis - добре си се молила явно,ха ха ха
цитирай
4. menyanthe - Въпреки че не те познавах, тъй като ...
26.02.2010 01:02
Въпреки че не те познавах, тъй като преди влизах тук само от време навреме, но напоследък започнах да влизам по-често и накрая се регистрирах - та едно от първите неща, които прочетох беше за твоето изчезване. (Извинявам се за прекалено дългото изречение, но в момента, карайки 18-часова смяна, след 12-часова такава, мозъкът ми леко отказва ;) ). Та искам да ти кажа, че и аз се радвам за твоето завръщане, въпреки че не знам причините за първоначалното ти бягство и въпреки че дори не знам за какво точно се радвам. Но честно казано го намирах просто за несправедливо! :)
цитирай
5. elpidaa - &
26.02.2010 04:37
may the power be with you!
&
цитирай
6. wintersun - Добре дошъл отново. [: Пак мога да си ...
26.02.2010 06:44
Добре дошъл отново. [: Пак мога да си добавя блога ти в гъгул. xD
цитирай
7. 0rth0d0x - Благодаря!
26.02.2010 08:56
menyanthe - и аз така се регнах навремето, благодаря ти-беше много мило да получа такъв коментар от непознат потребител.

elpidaa - Yes, my Muse - there is a great disturbance in the Force.

wintersun - Добре заварилаи ти:)Защо в Гугъл-в блогрола е достатъчно:)))
цитирай
8. eliana - Да,
26.02.2010 09:46
върна се вече ! Наистина :)
цитирай
9. loran - ;)
26.02.2010 09:47
Radosta ni zavladia !
цитирай
10. panazea - Ортодокс ,
26.02.2010 09:49
Колко ме зарадва!
Даже не мога да повярвам!
Някой да не си прави шега !
Благодаря, че си пак сред нас!
цитирай
11. 0rth0d0x - хахаха
26.02.2010 09:50
eliana - мдааа.Тук съм Ели.И аз се радвам да те видя.
Благодаря ти.

loran - ти пък к'во друсаш, че си толкова радостна сутрин,хи хи хи.Искам и аз:)))
майтапче...

panazea - трогнат съм от коментара ти,благодаря!!!
цитирай
12. queerfish - Hi again! :)
26.02.2010 09:51
Пак ще има земетръс в блога от метъл музика йееее :) Ново начало, нови късмети да си накъсметиш! ;-)
цитирай
13. cefulesteven - Радостно. Много радостно!!! ...
26.02.2010 10:04
Радостно. Много радостно!!!
Усещаше се, просто се усещаше празнотата.
цитирай
14. 0rth0d0x - Нямам какво да добавя!
26.02.2010 10:09
queerfish - рибке, мерси подобно:)

cefulesteven - стига ми дори един човек да мисли така, благодаря ти,Маестро!!!
цитирай
15. punkass - Еееее, евала ! Това е новината, к...
26.02.2010 12:58
Еееее, евала ! Това е новината, която очаквах цяла седмица!

Радвам се, че си тук, и моля, не си тръгвай повече :)))))))))))))))))
цитирай
16. 0rth0d0x - Мерси,Пънки :)
26.02.2010 13:17
punkass написа:
Еееее, евала ! Това е новината, която очаквах цяла седмица!

Радвам се, че си тук, и моля, не си тръгвай повече :)))))))))))))))))

Няма вече, направо ме разбихте!
Благодаря ви на всички, благодаря, благодаря!
Никога не съм писал по-искрено благодаря сигурно, деа...
цитирай
17. mirandolina - Ха, добре дошъл !
26.02.2010 13:28
Абе, младеж:))), докато се ориентирам защо те няма и се чудех какво стана, ти се появи. Това е добре, а още по-добре ще бъде да не им се връзваш на "тарикатите" из блога. Дребни душици винаги е имало, важното е да сме над ТИЯ НЕЩА.
Хубав ден от мен !
цитирай
18. 0rth0d0x - хах, добре заварила, Мирандолина:)))
26.02.2010 13:32
mirandolina написа:
Абе, младеж:))), докато се ориентирам защо те няма и се чудех какво стана, ти се появи. Това е добре, а още по-добре ще бъде да не им се връзваш на "тарикатите" из блога. Дребни душици винаги е имало, важното е да сме над ТИЯ НЕЩА.
Хубав ден от мен !

Подобно и на теб и много благодаря за коментара.
цитирай
19. baletlnetpepas - Не обичам блогъра
26.02.2010 13:44
Тлнет, тъй като е дебел и искрено завижда на славата ми на най-интелигентен блогър (която слава, между другото съвсем не е незаслужена). Все пак не мога да не му призная авторството на едно изречение:
"Няма човек оттървал се от блога!"
Веднъж попаднеш ли тук излизане няма.
Добре дошъл
цитирай
20. 0rth0d0x - baletlnetpepas - благодаря за посрещането!
26.02.2010 14:11
baletlnetpepas написа:
Тлнет, тъй като е дебел и искрено завижда на славата ми на най-интелигентен блогър (която слава, между другото съвсем не е незаслужена). Все пак не мога да не му призная авторството на едно изречение:
"Няма човек оттървал се от блога!"
Веднъж попаднеш ли тук излизане няма.
Добре дошъл

Аз наистина нямам думи повече след като и ти ми пожела добре дошъл, ха ха ха :)
За добро или лошо този Тлнет май ще се окаже прав:)
цитирай
21. veninski - Добре дошъл, приятелю! Поз...
26.02.2010 14:20
Добре дошъл, приятелю!

Поздрави от Родопите!
цитирай
22. allbi - ха ха ТОВА Е :)
26.02.2010 14:25
baletlnetpepas написа:

"Няма човек оттървал се от блога!"
Веднъж попаднеш ли тук излизане няма.
Добре дошъл


цитирай
23. 0rth0d0x - Венински, благодаря човече!!!
26.02.2010 14:26
veninski написа:
Добре дошъл, приятелю!

Поздрави от Родопите!


Поздрави от Шопско:)))
цитирай
24. анонимен - Добре дошъл отново
26.02.2010 14:37
и друг път не бягай:)
цитирай
25. 0rth0d0x - никога не съм бягал:)
26.02.2010 15:10
grobarq написа:
и друг път не бягай:)

Добре заварил, благодаря:)
цитирай
26. mamas - Радвам се, че отново си тук.
26.02.2010 15:20
Ако знаех, че ел пи се крие зад ника-заместител, и аз щях да и благодаря. Правя го сега с удоволствие.

п.п. Нали няма да пускаш само метъл? Някоя красива балада от време на време? Благодаря предварително!
цитирай
27. 0rth0d0x - Съмнявала ли си се в мен, мамас?
26.02.2010 15:40
mamas написа:
Ако знаех, че ел пи се крие зад ника-заместител, и аз щях да и благодаря. Правя го сега с удоволствие.

п.п. Нали няма да пускаш само метъл? Някоя красива балада от време на време? Благодаря предварително!


естествено, че ще пускам всякаква музика.
цитирай
28. kleopatrasv - Радвам се, че се върна!
26.02.2010 16:41
Аз не мога да направя това, което ти можеш,
но съм способна да го продължа
о, да.
Остани в минутата на съня ми, ти го можеш
Виж света от твоята страна
о, да.
Объркано е всичко вътре сега
като виртуална ненадейна атмосфера
о, да
Трябва да се измъкна на мига,
не мога да приключа това, което ти приключи
о,да....
цитирай
29. kleopatrasv - О, да !
26.02.2010 16:44
Слушайте много внимателно.....!
Стиховете ми са за гласът от възглавницата!
цитирай
30. 0rth0d0x - Благодаря ти!
26.02.2010 16:56
kleopatrasv написа:
Слушайте много внимателно.....!
Стиховете ми са за гласът от възглавницата!


Ти беше първата, която го чу :)))
цитирай
31. darkenedangel - Хей ... :)))
26.02.2010 17:26
Здравей :) Изключително ми е драго, че си тук!
Не спирай да бъдеш себе си и бъди щастлив!
:)))
Д.
цитирай
32. wintersun - wintersun - Добре заварилаи ти:...
26.02.2010 17:31
0rth0d0x написа:
wintersun - Добре заварилаи ти:)Защо в Гугъл-в блогрола е достатъчно:)))


iGoogle ми е адски удобен. Там съм си сложила всички блогове, които следя и хората не могат да ми правят разни мизерии... което е друга история де, но все пак. Стои си там всичко подредено и като има нов посты просто спира да бъде последното лилаво. [:
цитирай
33. basst - Здрасти, Бейбииииииии :)* Ра...
26.02.2010 19:27
Здрасти, Бейбииииииии :)*
Радвам се, че си тук! Добре дошъл - гуш и тунка по мутунката от мен :)*
цитирай
34. ka4ak - Здравей ръждясало желязо!:)))
26.02.2010 20:31
ще трябва да се понапънеш,да оправиш блясъка...:)))
цитирай
35. lubima - ))Добре дошъл))...отново ;)
26.02.2010 20:43
))Добре дошъл))...отново ;)
цитирай
36. firefly1 - Много се радвам, че се върна :) Тъкмо ...
26.02.2010 20:54
Много се радвам,че се върна :) Тъкмо бях написала в един коментар,че ще се върнеш без да видя,че вече си се върнал :D Браво, Хелоин за старт :Р Ето едно поздравче от мен http://www.vbox7.com/play:da00bb21
Ние с теб не си довършихме разговора онзи ден, но се надявам да си поговорим пак ;)
Приятна петъчна вечер от мен! :)
цитирай
37. анонимен - до няколко
26.02.2010 20:57
дни пак ша те хване критическата и ще си одиш
цитирай
38. 0rth0d0x - хахааа
26.02.2010 21:07
basst - здрастииии...И аз, и аз:)

ka4ak - мда, трябва май-ще се поизтупам, ще поизлъскам доспехите и пак на коня.Благодаря ти, че намина!:)))

lubima - добре заварила...отново:)))Тенкс!

firefly1 - мерси за поздрава!!!:)))
цитирай
39. him - :)
26.02.2010 23:50
Поздрав и от мен. Ще започваш от нулата, ама всички знаем, че повторението е майка на знанието. Поздрав с http://www.youtube.com/watch?v=97XFWOqU7X4
цитирай
40. edinman - Някъде затрещя
27.02.2010 21:22
и реших да проверя какво е >>>:))))
Липсваше ми адреналина ,а и ти момко!!!
При теб забравям за time it`s money :)
цитирай
41. laora - Искам да те има!
27.02.2010 22:37
Здравей! По стечение на обстоятелствата и аз бях напуснала този блог. Изведнъж изпитах някаква носталгия към него- към всички красиви неща, които бях гледала в него. Вйрнах се . Първото нещо, което направих беше да чуя хубава и качествена музика, т.е. да потърся теб! С изненада разбрах, че си се завърнал, след твоето напуснане!
Благодаря ти, че се върна и не ме разочарова! Харесва ми всичко, което правиш! Ти си прекрасна личност, присъствието ти тук оставя трайни следи.
Искам да те има!
цитирай
42. 0rth0d0x - И аз ви благодаря
01.03.2010 10:10
edinman написа:
и реших да проверя какво е >>>:))))
Липсваше ми адреналина ,а и ти момко!!!
При теб забравям за time it`s money :)


Мерси човече!
Ще трещи все така, радвам се, че ти харесва звука :)

laora написа:
Здравей! По стечение на обстоятелствата и аз бях напуснала този блог. Изведнъж изпитах някаква носталгия към него- към всички красиви неща, които бях гледала в него. Вйрнах се . Първото нещо, което направих беше да чуя хубава и качествена музика, т.е. да потърся теб! С изненада разбрах, че си се завърнал, след твоето напуснане!
Благодаря ти, че се върна и не ме разочарова! Харесва ми всичко, което правиш! Ти си прекрасна личност, присъствието ти тук оставя трайни следи.
Искам да те има!


Поклон!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив