Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 02:00 - Реката на забравата
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 6108 Коментари: 9 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Искам да поздравя и моята метъл френдка demoniceye , която беше неприятно изненадана от липсата ми и посвети
няколко поста по-случая, което беше адски трогателно!!!
Освен това ме защити с няколко свои коментара в постингите на едни потребители
които вдигнаха малко посещаемостта на блоговете си,
опитвайки се да бълват shit-ове по моя ник.
Живи и здрави да са - щом ги влече, ха ха ха...
Нямаше нужда да си губиш времето с тях,
аз се опитах да ги осветля по толкова интересния въпрос за тях,но...едно си баба знае, едно си бае...
И все пак...
Благодаря ти, че не ме остави на Реката на Забравата!!!

 


Издигни моите тайни, в тайнствеността ти призовани,

потоци от сребро през клепачите са начертани,

издигнете се над прилива, мои корабокрушенски останки,

паднете от далечни светове и опийте небесата!

 

Издигни моите тайни, в тайнствеността ти призовани,

потоци от сребро през клепачите са начертани.

 

Жест на сребърна влага

като сняг над речния бряг.

Жест на сребърна влага,

така болезнен върху замръзналата кожа.

 

Жарта на отречен живот,

времето ще събере поточетата на тайните ти.

Жарта на отречен живот

и, в смуглите часове, размислите ти ще останат.

 

Призови ерите си в съня,

омаен сън – дълбок и многословен.

Отчужден към полезността на живота,

завещай своето търпение на времената – летаргия.

 

Жест на сребърна влага

като сняг над речния бряг.

Жест на сребърна влага,

така болезнен върху замръзналата кожа.

 

Поведи ме надолу, през часовете на ридания, към речния бряг,

разкрий ми своите тайни,

скрити в бледостта дълбока на твоите безкрайни скърби.

Река на забравата, пренеси ме под водата...



(този постинг ще се публикува, когато вече конкурирам дъскорезниците с хъркането си...)






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demoniceye - Добре дошъл приятелю :)
26.02.2010 09:45
Много се радвам да те видя отново и ти благодаря от сърце за поздрава. :) Начетох се на гнусотии от завист по твой адрес, докато те нямаше и се радвам, че в твоят блог отново ще имам нещо стойностно за четене и слушане. :) :hugs
цитирай
2. 0rth0d0x - нямам какво да добавя
26.02.2010 09:48
demoniceye написа:
Много се радвам да те видя отново и ти благодаря от сърце за поздрава. :) Начетох се на гнусотии от завист по твой адрес, докато те нямаше и се радвам, че в твоят блог отново ще имам нещо стойностно за четене и слушане. :) :hugs

радвам се, че мислиш така, дано не те разочаровам, както теб така и другите хора, които са харесвали моя музикален блог:)
цитирай
3. panazea - Ортодокс,
26.02.2010 09:55
замислял ли си се на какво ще заприлича блог бг без хора като теб!
Не ми отговаряй!
:))
цитирай
4. ckarlet - Хей, и аз се радвам, че отново си т...
26.02.2010 10:29
Хей, и аз се радвам, че отново си тук!!!
цитирай
5. 0rth0d0x - хей, Скарлет
26.02.2010 10:33
ckarlet написа:
Хей, и аз се радвам, че отново си тук!!!


и аз се радвам, че съм тук с вас!
Тенкс!!!
цитирай
6. motherboard - Ортодоксе
26.02.2010 13:41
Не разбирам защо си ми в любими блогове?
цитирай
7. 0rth0d0x - сигурно защото съм ти любим, ха ха ха
26.02.2010 14:16
motherboard написа:
Не разбирам защо си ми в любими блогове?


Спокойно, все още не съм станал задължителен :)
цитирай
8. sestra - Хей, добре си се завърнал, OrtOdOx!
26.02.2010 14:36
Някак си бях уверена, че ще се появиш отново. :) Ама не ме питай защо - не знам :)))))
цитирай
9. 0rth0d0x - ехеее, сестро :)Тенкс много...
26.02.2010 15:11
sestra написа:
Някак си бях уверена, че ще се появиш отново. :) Ама не ме питай защо - не знам :)))))


аз бях уверен в обратното но ме разбиха просто...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив