Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 20:00 - Юнивърсъл
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 3050 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 02.03.2010 14:21


image


Първият им албум не ме впечатли особено.Втория също...

Леко дървен блек, доколкото помня с Инфернъс от Горгорот имаше нещо общо баса там, а вокал беше Гарм от Арктъръс.

Обаче The Archaic Course ми разби представата, която имах за тях до тогава.

Магична е най-точното определение за музиката им от този албум, която ме грабна и направи завинаги техен фен.

Никога няма да забравя как слушах отново и отново Ad Noctum.

С „диалозите“ между чисти, мощни вокали, перверзни блек ревове и на места (забележете) нарочно олдскуул клавири а ла Джон Лорд от Пърпъл.

Симен Хестнес (I.C.S. Vortex) за мен е най-кадърното копеленце вокал в този стил в блека.

Следващият им албум - Quintessence беше крачка напред, Вортекса даваше всичко от себе си, пичовете свиреха все по добре , страхотни композиции, невероятно вълшебни клавири (на място при това, нещо рядко срещано).

И след това нещата се прецакаха...лично мнение.Вокала отиде в Диму Боргир да свири на бас и да изпълнява страхотните си бек вокали, заедно с цялата банда от добри музиканти около него и Шаграт.

За пари ли, за много ли...“ не знам и не ме интересува.

Кофтито за мен беше, а предполагам и за други фенове, че Винтерсорг го замести в Borknagar.

Сега, да не остане някой с впечатлението, че мразя последния.

Мне, напротив.

Винтерсорг е невероятно кадърен музикант, композитор и добър вокал.Дори много добър.

Когато излезе Cosmic Genesis слушах с дни A Dialogue With The Stars, Ars Memorativa и кавъра Rainbow Demon.Особено първата ми е любима.

Но в Borknagar определено не ме кефи как звучи.Empiricism, Epic и Origin са много добри албуми, но дали нарочно или не там не чувам потенциала на вокалите, какъвто е в собствения си проект.

Дори почти намразих групата.

Но...миналата седмица попаднах на новия албум.

Нещата са доста различни.Не бих казал, че е най-доброто нещо излизало последните месеци но определено е трахотен албум.

И най-голямата изненада, която почти ме просълзи.

След десет години чух Симен Хестнес да пее в Боркнагар.

Песента My Domain ...

Не беше нужно да чета ревютата на албума, за да позная гласа, който ме е накарвал да настръхвам!

Поздрав с точно тази песен за всички мои приятели тук и за феновете на групата.

И...дано се върне стария вокал, мамка му:)

 

А това са албумите им.

 

Дискография


 

Borknagar

1996

 

 

The Olden Domain

1997

 

 

The Archaic Course

1998

 

 

Quintessence

2000

 

 

Empiricism

2001

 

 

Epic

2004

 

 

Origin

2006

 

 

For the Elements (1996-2006)

Best of/Компилация, 2008

   

Universal

2010

 

 


 

 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Кефиш ме!
26.02.2010 20:02
Кафиш ме, братче, яко ме кефиш! Благодаря!
цитирай
2. 0rth0d0x - Благодаря ти и аз!!!
26.02.2010 21:03
valben написа:
Кафиш ме, братче, яко ме кефиш! Благодаря!


Дори един човек да харесва това, което правя за мен ще е вид награда!
цитирай
3. allbi - да бе
26.02.2010 21:56
един :))

много са, вервай ми !
цитирай
4. bassplayer - Много добро представяне на групата
27.02.2010 14:42
Аз както досега не съм я слушал ще преслушам албумите при първа възможност. Не ми хареса дето един от групата е отишъл в Диму Боргир (и тях не слушам) , предал е групата си, а до колкото знам от Диму Боргир сега са го изгонили.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив